Erősebb és nyomatékosabb lehet a Yamaha MT-10

2021.10.27. 08:50

A Yamaha idén már felfrissítette 900-as háromhengeres naked bike-ját, az MT-09-et, amely ugyan továbbra is igen ronda, ám legalább annyira komoly a tudása. Miután az utóbbi időben az MT-03 és az MT-07 is átment már némi újításon, csak az MT-10 maradt, amely kicsit kilóg a sorból dizájnját illetően. Most azt is átfaragják kissé.

B32A1556

Egyelőre csak a kiszivárgott típusjóváhagyási dokumentumokból táplálkoznak a rendelkezésre álló információk, így a külsőségekről sokat nem tudunk, csak sejthetjük, hogy az MT-család többi tagjához hasonló, új rovarfejet kap. Egyes méretek ellenben biztosan változnak: a magasság mintegy 5,5 centivel lesz nagyobb, ez minden bizonnyal az átdolgozott, talán valamivel jobb szélvédelmet kínáló fejidomnál lesz tetten érhető. A tengelytáv milliméterekkel nyúlik csupán, ez a váz finomítására utalhat.

A soros négyhengeres CP4 blokk megmarad, a 998 köbcenti is változatlan, viszont új kipufogórendszert szerkesztettek hozzá. Részben ennek, részben pedig talán új motorvezérlőnek köszönhetően erősebb is lesz az MT-10. A jelenlegi 160 helyett nagyjából 164 lóerőt várhatunk, míg a 111 newtonméterből 112 lesz. Néhány kilométer per órával a végsebesség is javul.

Egyelőre nincs biztos infó arról, mikor mutatják be a frissített MT-10-et és MT-10 SP-t, de a legvalószínűbb forgatókönyv az, hogy a novemberi milánói motorszalonra tartogatják a bemutatót a japánok.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.