Végre kézzel fogható, de még mindig titokzatos a CFMoto sportgépe

2021.11.30. 11:28

Már októberben megvillantotta készülőben lévő sportmotorját a CFMoto, az SR-C21 akkor még csak dizájntanulmányként létezett a monitoron. A milánói EICMA-n végre fizikai valójában is kiállították a kínai márka Olaszországban tervezett, európai ízlésre célzott modelljét. Viszont még mindig sok a kérdőjel.

A külső az eddigiekhez képest nem tartogatott sok meglepetést, láthatunk MotoGP-inspirálta motívumokat is. A féktárcsák szellőztetett burkolata, a Brembo fékrendszer, az SC Project kipufogó, a gondosan megtervezett aerodinamikai csomag a kis szárnyacskákkal mind-mind arra utalnak, hogy a gyorsaság és a sportosság fontos szempont volt a tervezés során.

A blokkról ugyanakkor továbbra sem árultak el sokat. A kínaiak annyit erősítettek meg, hogy kéthengeres és 400 köbcentinél nem kisebb, de hogy ez pontosan mit takar, egyelőre titok. Éppenséggel van mihez nyúlniuk, hiszen a KTM-mel szoros együttműködést ápolnak. Egyes források nem tartják kizártnak, hogy az osztrákoktól származó sorkettes vagy V2-es kerüljön az SR-C21-be.

Forrás: Motorrad



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.