Belépőszint helyett a csúcsot célozza meg a Lycan

2021.12.06. 06:53

A Fülöp-szigeteken sok nagyobb motorgyártó érzi magát otthonosan, részben az olcsó helyi munkaerő miatt, de ezek mellett számos helyi vállalkozás is működik. Közülük többen az elérhető árú, belépőszintű gépekre koncentrálnak, és például kínai márkák modelljeit gyártják átcímkézve. Nem úgy a Lycan nevű startup – ők mindjárt a felsőbb kategóriákra lőnének.

Elsősorban nagy köbcentis gépekben gondolkodnak, ami a helyi viszonyok mellett a 400-asnál nagyobb motorkerékpárokat jelenti. De nemcsak a hengerűrtartalom fontos szempont számukra, hanem az is, hogy a konkurensekhez képest valamilyen pluszt adjanak a vevőknek. Ezért a mesterséges intelligencia is nagy hangsúlyt kap, a tervek szerint pedig rendszereik képesek lennének átfogó és naprakész képet adni a jármű állapotáról, alkalmazkodnak a vezetési stílushoz és új funkciókat is tanulhatnak.

Első két modelljük a G6 és a Challenger 1 – míg előbbi egy furcsa arányú gép a bobber-cruiser határmezsgyén, addig utóbbi egy futurisztikus megjelenésű sportmotor. Egyelőre a prototípus fázisban tartanak, a G6-ból jövőre jöhet a 300-as, 500-as és 650 köbcentis variáns, és szintén 2022-re ígérik a Challenger 1-et is.

Ennél is érdekesebb a honlapjukon elérhető Motorcycle Designer menüpont. Itt lényegében egy számítógépes játékhoz hasonló környezetben rakhatják össze az érdeklődők a saját ízlésüknek megfelelő stílusú gépet a rendelkezésre álló elemekből, közben a program az árat is kiszámítja. A folyamat végén leadhatják a megrendelést, így tulajdonképpen egy „gyári custom” motorkerékpárt kapnak.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.