Két erősebb változatot kap a Black Tea Bonfire
Moped néven kezdte pályafutását a Black Tea első motorkerékpárja, de mire a sorozatgyártást elérte, Bonfire S szerepelt a gépkönyvében. Ez egy négy lóerős elektromos modell, a városi használathoz ideális menettulajdonságokkal. Viszont azt már a leleplezéskor is tudni lehetett, hogy hamarosan erősebb változatok jönnek.

Teljesítményben a középső testvér, a Bonfire E is éppen ugyanazt tudja, négy lóerőt (rövid ideig az S és az E is képes 7 lóerő leadására), ám míg az alapmodell végsebességét az elviekben lehetséges 75 km/h-ról 45-re korlátozzák, addig az E már megfutja a 80-at. Igaz, ennek ára is van, mert a hatótáv 120-ról 100 kilométerre csökken – más kérdés, hogy a tavalyi bemutató idején inkább 55-75 kilométerről lehetett még hallani.
A csúcsmodell, a Bonfire X ezzel szemben már alapból hétlovas, rövid ideig a 11-et is leadja. Végsebessége 100 km/h és hatótávja 100 kilométer. Akkucsomagja az E-hez és X-hez hasonlóan 35 amperórás, de nem 52, hanem 102 voltos névleges feszültségű. És azt is érdemes megemlíteni, hogy bár a másik két modellnél a hatótávot a kétaksis üzemmód alapján adják meg, alapáron mégis csak az egyik – amúgy könnyen kivehető és cserélhető – akku jár hozzájuk. Az X viszont szériában kétakkumulátoros.
Míg előbbi kettő 98, addig utóbbi 110 kilogrammot nyom. A futómű és fékrendszer megegyezik, elöl 31 milliméteres villát találunk 200 milliméteres rugóúttal. A kerekek 18 colosak, a tárcsafékeket előre-hátra a CBS szállította.
A Bonfire S 3990 euróért vihető haza, míg az E már 4390 euróba, a kínálat tetejét képviselő X 5690 euróba kerül. Ez sorrendben 1,55 millió, 1,7 millió, valamint 2,2 millió forintot jelent.