Főnökúr mutatta be hogyan kanyarodik az új Royal Enfield
Az új 450-es Himalayan leheletnyivel olcsóbb változatának szánja Guerillát a Royal Enfield. A túraendurós alapplatformmal szemben a Guerilla 450 nem a világjárós, hanem dizájnérzékeny húrokat pendíti meg. A motorról készült első közúti fotót a márka vezérigazgatója, Sid Lal posztolta az Instagram oldalára, és láthatóan elég jól érzi magát a kis indiai rombolóval.

A fotó egyelőre nem mesél sokat, a vízjel pedig pont rossz helyen van, de azért ennek ellenére kiszűrhető, hogy a Himalayan fejenálló villáit hagyományos elrendezésű darabok váltják. Az első és a hátsó kerekek egyaránt nakedesen 17-es darabok, a főnökúrnak meg érdemes lenne szólni, hogy tartsa a lábát a lábtartón párhuzamosan a motorral, mert ezzel a kacsázással a saját dolgát nehezíti.
A spanyol teaser valószínűleg nem véletlen, hanem egy üzenet. Bár értelemszerűen fontos szerepet szánnak az ázsiai piacon a modellnek, de a szexin európai környezet azt mutatja, hogy fő ellenfelének a kategóriatársát, nevezetesen az új Triumph Speed 400-at tartják. Úgy is néz ki.