A KTM után a Triumph nyomába ered a kínai CFMoto
Valójában az a súlyosan megdöbbentő, hogy a kínai ipar mennyire gyorsan reagál a motoros trendekre, nem? A Triumph 2020-ban mutatta meg a Tridenttel, hogy van létjogosultsága a háromhengeres motorblokkoknak az az alsó árkategóriában. 2021-re bizonyosodott be, hogy nem csak a kritikák között, hanem a kasszánál is működik a koncepció. És tessék, 4 év elteltével, ami gyakorlatilag csillanás a műszaki időablakban, nem is egy, hanem két kínai konkurencia jelenik meg a piacon.
A Zontes ígéretes aluvázba csomagolja a 95 lóerős háromhengeresét és két kivitelben zúdítja a nyakunkba egy felhasználóbarát sportmotor és egy ralimotor stílusú, de utcai felhasználásra termett túraenduró képében.
A CFMoto pedig szintén a három darab hengerben látja a fantáziát, ők egy 90 lóerős csupasz változatot, a 675NK-t mutatták be Milánóban, ami afelől a 675SR-S sportmotor felől származtatható, amit a tavalyi EICMA-n mutattak be.
A Zontes motorblokkjához hasonlóan a CFMoto sorhármasa is magas fordulatszámon, 11 ezernél adja le teljesítménycsúcsát, valamint hazai vetélytársukhoz hasonlóan ők is kiemelik azt az információt, hogy ezzel a blokkal közel sem kell 4 másodperc a 0-100 megfutásához.