Megéri kivárni a frissített 660-as Triumph Tiger Sportot

2024.12.19. 10:53

Két éve ezt írta Bistei Peti a Triumph Tiger Sport 660-ról:“Tényleg olyan könnyed, mint egy naked bike, csak ezen nem fúj a szél.” - és ebben az érzékletes képben nagyon benne van, hogy hogyan nagyon jó motor a kicsi brit crossover. A hiányérzet inkább az apróságokat érintette a periféria határ éppcsak felénk eső oldaláról, a 2025-ös frissítés is elsősorban az elektronika felől érkezik.

Apró változtatásnak azonban semmiképpen sem mondanám, hogy megjelent a 660-as Tiger Sportban a többtengelyes dőlésszög érzékelő, ami olyan fontos tételek elérhetővé válásával járt, mint a kanyarérzékeny (és persze egykeróhoz lelőhető) kipörgésgátló, valamint a döntött motornál is helyesen működő ABS.

Szintén elektronikai természetű frissítés, hogy az eddigi menetprogramok mellé érkezik egy dedikáltan Sport üzemmód, ami ugyan többlet teljesítménnyel nem jár, de a gázreakció fickósabb lesz tőle, ami várhatóan elég jól fog állni a játékosságtól nem messze álló háromhengeres motornak.

Végül pedig felkerül már nem csupán az elérhető extrák közé a fel- és lefelé is szépen működő gyorsáltó, valamint az alapáras tempomat, amit ugyan a Trident is megkapott, de értelmet a Tiger Sport 660-on nyer. A hazai áron nem húztak már feljebb, 3,729.000.- jó magyar forintért még mindig talán a legjobb középkategóriás motort vesztegetik; fő versenytársa a nagytestvér, a 115 lóerős újdonság, a Tiger Sport 800, amiért viszont már szemmel láthatóan többet, regadóstól 4,529.000.- forintot kell az asztalra tenni, hogy elvihesd.