A gumiválaszték a legjobb dolog a Pan America ST-ben
Régi poén, hogy a túraenduró tulajdonosok egészen elenyésző hányada tereli off-road körülmények közé az elvileg arra is alkalmas motorját, de mint tudjuk minden viccnek van alapja. És persze mi szüksége lenne a 19-es első kerékre annak, aki egyszerűen túragépként tekint saját ADV motorjára? A Harley-Davidson az aszfalt orientált, új Pan America ST kiviteléről le is dobta. Azaz a 170/60R17 és 120/70R19 kerékméreteket 120/70R17 és 180/55R17-re cserélte.

Ezzel egyrészt könnyebb a hagyományos kerékméretre való, sportos karakterű gumit találni (a gyárból ezek Michelin Scorcher Sport gumikon jönnek le, de ilyen méretben már lehet válogatni az utcai szupersportok között), másrészt a költséghatékony választási lehetőségek között is széles a spektrum. Az utcai karakterű alufelnik mellett az ST kivitelen rövidebbek a rugóutak, ami sportos tempónál a kanyarstabilitáson köszönhet vissza.

Az ST kivitel árazása valahol a Pan America kivitelek középmezőnyében várható, azaz az alapmodellnél drágább, de a fullextrás CVO-nál kevesebbért mérik majd.