A Triumph bemutatta két új enduró motorkerékpárját, a TF 250-E és TF 450-E modelleket. A 450-es a nagyágyú: 57,8 ló, egyhengeres, folyadékhűtéses, figyelemre méltó nyomatékkal (49,2 Nm). A kisebb TF 250-E-be is ugyanaz az egyhengeres, vízhűtéses blokk került, mint a nagytesóba, csak itt kicsit visszafogottabb: 41,7 lóerőt és 27,8 Nm nyomatékot tud. A blokkot direkt úgy hangolták, hogy ne olyan robbanásszerűen adja le az erejét, mint egy krosszmotor, hanem kevésbé agresszíven, kiszámíthatóan és egyenletesen toljon, szóval endurózáshoz legyen jó társ, miközben a marketig anyagban olyan hívószavakat fogsz olvasni, mint a Dellorto fojtószelep, a Del West titán szelepek és a König alu dugattyú.

Apropó, alu: természetesen a váz is alumínium-ötvözet. A teljesen állítható KYB 48 mm-es teleszkópvillák és háromirányban állítható hátsó felfüggesztés kifejezetten enduro használatra lett hangolva. A kormány Pro Taper ACF Carbon Core, állítható rögzítéssel.
A fékeket a Galfer szállítja, 260 mm elöl, 220 mm hátul, Brembo nyergekkel, szóval lesz mivel beleállítani a Michelin Enduro 2 gumikat a homokba. És a legérdekesebb: a Triumph tényleg csatába akarja küldeni a két TF endurót. Ehhez pedig olyan neveket nyert meg, mint Iván Cervantes és Paul Edmondson.