Tóth Imi jerezi teszt második nap
Kellemes napos idő fogadta a tesztelőket a jerezi pályán a második
tesztnapon, ahol Tóth Imi és a Team Hungary tesztelte az Aprilia
versenygépeit. Összesen 20 db 125 köbcentiben versenyző pilóta rótta a
köröket. Tóth Imi egyből erősen kezdett, máris felugrott az 5.helyre az
időeredményeket tekintve, majd rövidesen az első helyen találta magát,
ahol órákon át elidőzött. Némi gondjuk akadt a motorral, mert egy picit
dadogott. A karburálásra gyanakodtak, de 1 órányi sorozatos box kiállás
után kiderült, hogy egy elektronikai hiba okozza az apró
befulladásokat. Imi elmondta, hogy tulajdonképpen jó volt minden,
elégedett az új motorral, főleg mert még nem is 100%-os, nincs benne
minden 'tuti' alkatrész. Elégedett a csapat is, hiszen többször is a
legjobb körideje körüli időket futott és mindezt végig egyedül érte el,
nem pedig szélárnyékban, bebújva valaki mögé, mint ahogy sokan
csinálják. Próbáltak egy 'fél' versenyszimulációt is, 12 kört ment Imi
egyhuzamban, és ez is nagyon jól sikerült, mert a körök közti
időkülönbség végig maximum 3 tized maradt. Amikor Imi abbahagyta a
munkát, a következő volt a tesztelők közti sorrend:
1) Lai - 1.49.143 - Racing World (volt GLOBET.com) HONDA
2) Tóth - 1.49.250 - Team Hungary - APRILIA
3) Bautista - 1.49.742 Seedorf RC3 - HONDA
4) Faubel - 1.50.139 Team ASPAR - APRILIA
5) Meglio - 1.50.245 Racing World (volt GLOBET.com) HONDA
...
20) V.Braillard - 1.51.759 - Team Hungary - APRILIA