2030 köbcenti legálisan

2005.04.13. 11:04

Jó hír mindazoknak, akik nagy teljesítményű motorblokkal szeretnék helyettesíteni jelenlegi Evolution Big Twin blokkjukat, vagy egy teljesen egyedi gépet szeretnének építeni: az S&S Cycle bejelentette, hogy megkapták a TÜV igazolást népszerű, 124 köbincses (2030 köbcenti) V-Twin motorjukra.

A szigorú szabályokat figyelembe véve a motor megfelel minden elvárásnak, amit az Európai Közösség támaszt. Károsanyag-kibocsátása megfelel az ide vonatkozó (2002/51EC) szabályozásnak, és a jelenleg érvényben lévő zajszint teszteken (97/24EC 9. fejezet) is megfelelt. Mivel a 124 köbincses blokk ilyen könnyedén vette az akadályokat, a cég azt tervezi, hogy hamarosan a többi, általuk gyártott motorblokk is átesik majd a TÜV vizsgálaton.

A 2030 köbcentis, 104,8 mm-es furatú Super SidewinderT Plus (SSW+) blokk az egyik legnépszerűbb Evolution stílusú hajtómű megjelenése óta. Nem csak azért, mert hatalmas, hanem mert hatalmas erő leadására is képes, és mégis belefér a gyári Harley-Davidson vázba. A gyártó csak tapasztalt sofőröknek ajánlja. A tökéletes megjelenéshez, a megbízthatósághoz és a hosszú élettartamhoz szükséges felszerelések, így az S&S HVHP olajpumpa, az S&S megszakító, a krómozott deknik, az S&S Super G karburátor szériában jár az SSW+ motorhoz. Az SSW+ blokkokra egy év garanciát vállal a cég, de az S&S IST gyújtással rendelt példányokhoz, további egy év garancia jár.