Honda 2006-os krossz újdonsága

2005.06.06. 16:54

A Honda hamarosan hivatalosan is bemutatja népszerű CRF450R motokrossz gépének legújabb változatát. A 2006-os modell megtartja a 2005-ös gép legtöbb tulajdonságát, a változások leginkább a súlyában, kezelhetőségében és a megnövelt tartósságban rejlenek. A 2006-os CRF450R átdolgozott blokkházat kapott, és az egész erőforrás előrébb döntve került a vázba. A hajtókart 5 mm-rel engedték lejjebb, hogy növeljék a motor fordulási képességét. Az egész blokk alacsonyabban ül a vázban, valamint a hűtőradiátort és a kipufogórendszert is lejjebb vitték a jobb súlypont érdekében.

Az első teleszkópvilla külső szárai és az első tengely könnyebbek, mint a 2005-ös változaté. Szintén átdolgozták a karburátor tűjét, az élénkebb gázreakció miatt. Átszerkesztették még az első és hátsó futómű szelepelését, a vízpumpa tömítését, és tartósabbra cserélték beömlő szelepek szelepfenekének anyagát. Átdolgozták a CRF250X endurót is 2006-ra. Az újdonságok a könnyebb hátsó agy, könnyebb rugóstag és lengővilla, az első tengely új felfüggesztési helye, hasonló szelepfenék anyag alkalmazása, mint a CRF450R esetében, valamint összességében fél kiló súlycsökkenés. A kétütemű krosszgépek, a CR250R és CR125R nem változott lényegében semmiben. A négyütemű negyedliteres krosszgépen, a CRF250R-en bekövetkezett változásokról egyelőre még nem nyilatkozott a Honda.