Kawasaki sportgép kezdőknek

2005.09.02. 14:57

A Kawasaki még nyár elején mutatta be a kategóriájában igencsak újszerű ER-6n motorját, amely most a leendő sportmotor tulajdonosoknak szánt első gépként egy testvérmodellt kapott ER-6f néven. A térhálós csőváz, a futómű és 650 köbcentis soros kéthengeres egyenesen a naked modellről érkeztek a burkolt változatba. Elméletileg a soros kéthengeres blokk a ZX-12R sportgép 2 hengeréből lett kifejlesztve, teljesítménye 71-72 lóerő, a források megoszlása szerint. Kiváló lépcsőfok lehet a 600-as sportgépekre vágyóknak, ha nem szeretnének a bizonytalan előéletű 400-as japán belpiacos motorral kezdeni sportmotoros pályafutásukat.

A Z1000 stílusú lámpa teljesen más arculatot ad a gépnek, mint az ER-6n osztott első lámpa kompozíciója. A kéttónusú ülés hátsó része megegyezik a motor színével, és ez együléses, sportos kinézetet kölcsönöz a járműnek. Műszaki paramétereiben majdnem teljesen megegyezik csupasz testvérével: 649 köbcentis, soros 8 szelepes DOHC blokk, elől 2 darab 300 mm-es féktárcsa 4 dugattyús Tokico féknyergekkel, hátul 220 mm-es tárcsa egy dugós fékkel. A 15.5 literes keskeny tank, és a 785 mm ülésmagasság biztonságos érzetet adnak a kezdő sportmotorosnak is. Ennek ellenére a motort Amerikában az igen agresszív Ninja 650R elnevezéssel látták el. Ára szintén barátságos, várhatóan 1.8 millió forint körül alakul majd.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.