Megújulnak a Suzuki GSX-R-ek

2005.09.08. 13:28

A Suzuki idei nagy újdonsága, a B-King 600-as és 1300-as szériaváltozatai mellett a két legendás plasztik rakéta, a GSX-R 600 és 750 új típusainak bemutatkozása lesz a nagy durranás a kék-fehér színeket hordozó japán gyárnál. A GSX-R 600 1996-os bemutatkozása óta rengeteg mindenben osztozik nagyobb tesójával. Ilyen a forma, a műanyag idomok többsége, valamint a váz. Mindössze a futómű és a blokk az, ami lényegében megkülönbözteti a két modellt. Mindkét 2006-os újdonság stílusában az idei, 2005-ös GSX-R 1000-esre fog hajazni. Még az egyedi, háromszögletű kipufogódob sem hiányozhat, benne természetesen a katalizátorral, tekintettel az Euro3-as normák életbe lépésére a közeljövőben.

Az újdonságok minden tekintetben könnyebbek, erősebbek, stabilabbak lesznek elődjeiknél. A 600-as várhatóan 130 lóerőt teljesít a főtengelyen mérve (jelenleg 127-t), még a 750-es (jelenleg 146) eléri a 150 lóerős álomhatárt ebben a kategóriában elsőként. Hátsó keréken ez 110 a kisebbik, 135 lóerő a nagyobbik modell esetében. A GSX-R-ek súlya mindig is rendben volt, a hírek szerint a 600-as szárazsúlya 160 kg körül lesz, akárcsak a 750-esé. A Suzuki, a rajongóinak nagy örömére nem hanyagolja el a 750-es modell fejlesztését, hiszen 20 éve, 1985-ben a gyár mutatta be az első modern sportgépet 750 köbcentis lökettérfogattal.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.