Kicsi X-Max

2005.09.14. 08:43

A Yamaha a T-Max-szal megkezdett robogócsaládját idén az X-Max 250-essel folytatta, majd a 2006-os modellévre bemutatta az X-Max 125-öst. A legkisebb családtag azonban egyáltalán nem nyújt kevesebbet használhatóság terén, mint 250-es tesója. A 125 köbcentis, egyhengeres, négyszelepes 15 lovas motor az egyik legerősebb kategóriában. Mindemellett valószínűleg nagyon takarékos is, hiszen üzemanyag-befecskendező rendszer táplálja. Ezzel 110 km/h végsebesség elérésére képes a 153 kg szárazsúlyú jármű, és természetesen a blokk teljesíti az Euro3-as normákat.

A jó kezelhetőséget ígér a merev váz és a 15 colos első (120/70-es abroncs), illetve a 14 colos hátsó (140/70-es abroncs) kerék. A megállásra sem lehet panasz, mivel robogókhoz képest nagyméretű, 267 mm-es tárcsafék kerül előre, és 240 mm-e tárcsafék hátra. A 785 mm-es ülésmagassággal semmilyen testméretű pilótának nem lehet gondja. A hajtás természetesen automata röpsúlyos kuplung és szíj segítségével történik, a robogóknál jól megszokott módon.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.