Szépségkezelt Yamaha R1 2006-ra

2005.09.13. 14:58

Mint arról beszámoltunk, a Yamaha az YZF-R1 superbike motorjának egy alaposan felékszerezett változatával igyekszik ünnepivé tenni a 2006-os modellpalettáját. Az R1 SP aranyló Marchesini kerekei és Öhlins futóműve mellett a sima mezei R1-esről sem feledkeztek meg a gyár szakemberei. 2006-ra új, két tónusú színeket kapott a superbike gép. Ezek a vörös-szürke, kék-fekete, szürke-fekete és a 70-es évek gyári versenyszíneit idéző sárga-fekete-fehér összeállítás, amelyet már az USA GP-n láthattunk Valentino Rossi és Colin Edwards MotoGP gépein idén. További változások a motor külsején a motor színére fényezett légbeömlők, valamint a feketére fújt kipufogórendszer.

A technikai fejlesztések maradtak el 2006-ra. A motor ereje 172 lóerőről 175-re növekedett annak ellenére, hogy most már teljesíti az Euro3 normákat. Ehhez részben módosítottak a blokkon, valamint a motorvezérlő elektronikát is áthangolták. A szárazsúly viszont 173 kg-ra nőtt, amely 1 kilónyi hízást jelent. A megerősítet Deltabox váz, a hosszabb hátsó lengővilla és az áthangolt futómű még kezesebbé tették az amúgyis jó indulatú R1-est. Ráadásul mindez az R1 SP-nél jóval kedvezőbb áron lesz megvásárolható és a 2006-os R1 bármely utcai motorosnak elegendő teljesítményt és megfelelő vezethetőséget garantál.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.