A nagytesóra kacsingat a Kawasaki VN900

2005.09.30. 17:33

A Kawasaki felfrissítette közepes méretű cruiserét 2006-ra, amely mostantól a VN900-as nevet viseli és 100 köbcenti extra lökettérfogatot kapott elődjéhez képest. A motor stílusra a nagytestvér VN2000-esre hasonlít, így nemigen lehet lenézni méretei vagy kinézete miatt. Az egész motor formatervében sok mindent a nagytesótól vett át, illetve a lánchajtás is fogazott szíjhajtássá alakult át.

Az új VN900 Classic tökéletes gép a cruiserezés élvezetének felfedezésére. Nem ijesztően nagy, mégis elegendő a teljesítménye, így ez a középsúlyú cruiser bátran ajánlható a motorosok széles rétegének, hogy belépjenek a Kawasaki cruiserek izgalmas világába. A vízhűtéses, 903 cm3-es, V2-es erőforrással a VN900 ereje pont megfelelő a motorozás ezen ágát választó kezdők illetve újrakezdők részére. A modern technológia, mint például a benzin befecskendezés, a 4 szelepes hengerfej és a digitális elektronikus gyújtás olyan nyomatékot termelnek, mely igazán élvezetessé teszi a cirkálást.

A motor long-and-low designját kiegészítik a sárvédő formái, az alacsony ülés és a vastag hátsó gumi - épp, mint egy nagy cruiseren. Stabil kezelhetőségével és vezetőbarát ergonómiájával ez a középosztályos cruiser látványra és érzésre is a nagyobb motorok világát nyújtja. A VN900 Classicot speciálisan arra tervezték, hogy a kezdő motorosok megtapasztalják rajta a nagyméretű cruiserek világát. A nagytesó külsejét, érzését és tulajdonságait a középméretűek barátságos tulajdonságaival kombinálva az új VN900 Classic tökéletes belépőmodell a nagy lökettérfogatú cruiser életbe.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.