Megújultak a nagy Banditák

2005.10.08. 14:35

A 2005-ös modellévre a 600-as Suzuki Banditok felfrissülve, 650-esként jelentkeztek a piacon. Bár blokkjuk a várakozással ellentétben maradt a levegő-olajhűtéses, régi darab, a motorozással ismerkedők közül nem sokan panaszkodtak a gépre. Kiforrott konstrukciót kaptak jó áron. Most az 1200 köbcentis nagy Banditon volt a sor. A szigorodó környezetvédelmi szabályozások miatt a blokkon mindenképpen hangolni kellett, ám meglepetésre nem befecskendezős, hanem továbbra is karburátoros maradt az 1200-as, levegő-olajhűtéses, soros, négyhengeres erőforrás.

Apróbb kozmetikai beavatkozáson esett át mind a burkolt S, mind a csupasz N modell. Átformálták az ülést, az idomzatot (a fejidomos esetében), a hátsó idomokat és az üzemanyagtankot is. Állítható az ülésmagasság 785 és 805 mm között, így szinte mindenki jól elfér rajta. Minkét modell megkapta az új első, 43mm-es teleszkópokat, amelyeknek mindössze az előfeszítése állítható. A motort azonban nem a stílusa vagy a modern technikája miatt fogják elsősorban vásárolni, hanem főleg az ára miatt. A csupasz gép 1,9millió, míg félig burkolt társa valamivel 2millió forint alatti összegért lesz elvihető.