Kettőről négyre vált a Derbi

2006.06.06. 08:49

A Derbi négy új, négyütemű erőforrással szerelt, 125-ös kismotort készül a piacra dobni. Mindegyiket vadonatúj vízhűtéses, DOHC, négyszelepes négyütemű blokk hajtja majd, amely 15 lóerőt teljesít, és megfelel az Euro3-as környezetvédelmi normáknak. A leginkább újszerű Derbi a Freekster, amely egy supermoto stílusú városi rohangálós motor, narancs-világoskék színben, 17 colos kerekekkel, hullámos első féktárcsával és 120 kg-os száraz tömeggel. A Mulhacen 125-ös a nagytestvér Mulhacen 659-es vonalait örökölte, egy kissé egyszerűbb és olcsóbb kivitelben.

A Derbi GPR125 az egyik legjobb 125-ös sportgépnek bizonyult az utóbbi években. Most a Yamaha kétütemű erőforrása helyett szintén megkapja a négyütemű 125-ös blokkot. A gép maga marad ugyanolyan, csak az ülés alatt elvezetett kipufogó lecserélődik egy oldal kivezetett darabra. A Derbi Senda leginkább a Honda Varadero 125-ösre emlékeztető kis túraenduró. Kényelmes, nagy méretű ülés, jó szélvédelem, praktikus külső. A Senda Terra és a Mulhacen 125-ösök 2007 márciusában kerülnek a szalonokba, míg a GPR 4T és a Freekster piacra dobásának dátumát még nem közölték