ER-6n kicsit másképp

2007.02.19. 09:33

A Kawasaki ER-6n vitathatatlanul bejött a gyár stratégáinak. Viszonylag elfogadható áron jó motort kapnak a vevők. Lehet azonban a gépen finomítani, ezt a német LSL motorkerékpárokra kiegészítőket gyártó cég meg is tette. Saját ízlése szerint alakított át egy ER-6n motort. A keresztségben az ER-6 UrbanX név jutott a kéthengeres motornak. A széria blokk átdolgozása után a lóerők száma 71-ről 90-re növekedett, és a teljes fordulatszám-tartományban nőtt a nyomaték. A hangzást egy Remus kipufogórendszer garantálja. A futóműnek is lépést kellett tartania a nagyobb teljesítménnyel, ezért hátra egy teljesen állítható WP rugóstagot, előre pedig egy WP rugót és villabelsőt kapott a gyári teleszkópokba.

Méretes LSL felső villahidak tartják stabilan az átdolgozott telókat. A gyári fékeket kidobták, előre egy RiWi hullámos 310 mm-es féktárcsára 6 dugattyús Nissin féknyereg került. Az LSL kormány és a szintén a házi kínálatból való állítható lábtartók egy kissé agresszívabb üléspozíciót adnak a pilótának. A műszerfalat a tankra rögzítették, mivel a gyári lámpát és fejidomot egy Yamaha MT-03-aséra cserélték le. LED-es hátsó lámpa, alu első lámpa és sárvédő-felfogató teszi teljessé az átalakítást. A gépet a sportos Bridgestone BT090 gumik igyekeznek az aszfalton tartani 120/70-17 és 160/60-17 méretben. A motor az LSL gyári vörös-fehér-fekete színeiben pompázik. Bizony az árát is megkérik az átalakításnak, a motor kompletten 3,4 millióba kerül!