Fiatalok supermoto-álma

2007.12.11. 08:32

A Derbi a fiatal supermoto-fanatikusoknak szánja a Senda DRD Evo legújabb változatát. Minden olyan technikai csemege megtalálható rajta, mint napjaink legjobb nagy köbcentis supermoto gépein. A legújabb változat több súlyt hordoz első kerekén, és ülésmagassága 835 mm-re csökkent. A külső annyira agresszív és lebilincselő, amennyire a fiatalabb korosztály magával ragadáshoz ez szükséges. A Senda DRD Evo meghajtásáról egy erőteljes, kétütemű, 50 köbcentis, résvezérelt, vízhűtéses blokk gondoskodik, amit egy 17,5 mm torokátmérőjű karburátor táplál. Az erőátvitel egy hatsebességes váltón keresztül történik. A kis Senda 17 colos könnyűfém kerekeken gurul, 100/80-as első és 130/70 hátsó gumikon.

A váz ugyan acélból készül, de egy klasszikus hídvázat formáz fekete színben. A futóművet egy 40 mm belsőcső-átmérőjű Marzocchi teleszkópvilla pár és egy progresszív hátsó felfüggesztéshez kapcsolt gáztartályos rugóstag alkotja. A fékek a Galfertől érkeztek, a tárcsa elöl-hátul hullámos kivitelű. A 300-as első tárcsához még radiális kétdugattyús féknyereg is jutott. Hátra egy 200 mm-es tárcsafék került, egyetlen fékdugattyúval. Mindezek bőségesen elegendők a 96 kilós DRD Evo supermoto megállításához. A motor egyelőre sárga színben lesz kapható, 2008 áprilisától kezdve.