Beverly Tourer kissé komolyabban

2007.12.19. 08:29

A Beverly Tourer a Piaggio Beverly sorozatának a belépő modellje lesz 2008-ra. 400, 250 és 125 köbcentis blokkok közül választhat majd a vásárló. Technikájában a Beverly sorozat más modelljeire épül, azaz egy nagykerekű, elegáns automata robogóról beszélhetünk. Az elülső részét a motornak teljesen áttervezték, most már leginkább a nagytestvér Beverly Cruiserre hasonlít. Az első lámpát a kormányra helyezték, amelyre egy elegáns, kis méretű színezett szélvédőt is szereltek. A lábpajzs új, krómozott hűtőrácsot kapott, mellyel a Tourernek sokkal komolyabb kinézete lett. A Piaggio logót, a kipufogó hővédőjét, a lábpajzs és az oldalsó panelek szélét, valamint a tükröket is csillogó krómbevonattal vonták be. Az új első sárvédő és az áttetsző hátsó lámpa fokozza a Beverly Tourer nagymotoros jellegét. A csomagtartó két jet sisakot képes tárolni, az ülést pedig eltérő színű varrással steppelték. A Beverly Toureren a műszereket is kicserélték, hogy jobban megfeleljen a Tourer klasszikus új imázsának. 2008-ra az új Tourer szürke, kék, vörös és fekete színben lesz kapható.

A Piaggio újdonság meghajtásáról három modern blokk gondoskodik. Mind négyütemű, négyszelepes, egyhengeres vízhűtéses, és teljesíti az Euro3-as normákat. 125, 250 és 400 köbcentis lökettérfogattal kerülnek a motorok a Tourer robogókba, 34, 22, illetve 15 lóerős teljesítménnyel. Mindhárom Tourer váza dupla acél bölcsőváz konstrukció, a legnagyobb Tourerbe 41, a két kisebbikbe 35 mm-es teleszkópvilla kerül. A hátsó rugóstag minden esetben dupla, a rugóelőfeszítés állítható. A 400-as modell 110/70-16 és 150/70-14, a kisebbik gépek 110/70-16 és 140/70-16 méretű abroncsokon gurulnak. Szintén csak a legnagyobb változat kapott kombinált fékrendszert, két darab 260 mm-es első féktárcsával, illetve egy 240-es hátsóval. A 125/250-es Tourer robogókra hagyományos fékrendszer került, elöl 260, hátul 240 mm-es féktárcsával.