Derbi DRD 50-es modellek

2008.01.04. 09:34

A Derbi az új modelljei mellett a többi típusát sem hanyagolta el az új esztendőre. A kis Senda DRD Pro 50 SM supermotója elsőként a kategóriában polírozott, igen fejlett alumínium hídvázat kapott. Az első, 40 mm-es átmérőjű teleszkópvillák fordított kivitelben kerülnek a gépre, míg a hátsó rugóstag egy progresszív felfüggesztés rendszeren át kapcsolódik az alumínium hátsó lengővillához. Szép futómű-összeállítás egy ilyen kis motorhoz. Az első fékrendszer radiális kivitelű, 300 mm-es féktárcsával, míg az erős 49 köbcentis vízhűtéses kétütemű blokkot elektronikus gyújtás vezérli. Az egész motor mindössze 97 kiló, és a 7 literes üzemanyagtank várhatóan 200 km-es hatótávot biztosít.

A kis motorok kivitelét tovább lehetett még fokozni, ezt a Derbi gyár a DRD Racing 50 SM Limited Edition modellel bizonyítja. A Derbi minden évben piacra dob egy DRD Racing modellt, amelybe a létező legtöbb extrát igyekszik belezsúfolni. A kis supermoto előre egy dupla, hullámos kivitelű Galfer 260 mm-es féktárcsákból álló rendszerrel látta el ezt a korlátozott példányszámban gyártott típusát. Hátra egy szintén hasonló, de csak 210 mm-es féktárcsa került. A motor szintén 40 mm-es átmérőjű első fordított teleszkópvillákkal érkezik, amelyek gyárilag villavédővel van ellátva. Természetesen a fekete idomzat, a fekete váz és lengővilla, a piros fékszerkezet és az egyedi matricázás jelenti a megkülönböztető jegyek további sorát. A kis supermotót a fekete kézvédő teszi teljessé.