Aprilia RSV Mille streetfighter módra
![]() |
|
![]() |
![]() |
Ha valaki nem tudná kivárni a következő évig az
Aprilia gyári naked bike-jának a megjelenését, annak a skót Moto
Ecosse siet segítségére a második legjobb megoldással, egy spéci
streetfighter átépítéssel. Bár sokak szemében az RSV letisztult
vonalainak az átalakítása felér egy formatervezői bűntény
elkövetésével, de a gép nyilván nem is nekik készült.
Az első pillantásra a motor úgy néz ki mintha az RSV Mille-ből kivonták volna a középső idomokat, és új fényezést kapott volna. Közelebbről jobban megnézve a fejidom is, és az alsó motorvédő idom is teljesen új, és egyéb apró, de jól észrevehető részletekben különbözik a gyári idomoktól. A fejidom speciálisan az RSV-hez lett tervezve, és az eredeti rögzítő konzolokat és lámpákat használja, de az indexek már egyediek. A motorvédő is ugyanazokat a felfogatási pontokat használja, mint az eredeti idom, és olajfogó teknőként is funkcionál. Az együléses faridom szintén egyedi gyártású, és saját hátsó lámpák díszítik.
A komplett Akrapovic kipufogó rendszer pár plusz lóerőhöz segíti az RSV-t, de igazából nem a hajtómű erősítése volt a fő cél az átalakítás során. A szénszálas anyagok sem maradhattak ki a felhasználásból, ilyenből készülnek az új első és hátsó sárvédők, valamint egy panel a tank és a váz között. Hogy a levetkőztetett motor védve legyen az esetleges sérülésektől, ütközésvédőket szereltek a hajtómű felfogató pontjaira mindkét oldalt, valamint a hűtő oldalaitól is vezet egy szénszálas védőlemez hátrafelé a váz alatt.
A gyári felnik helyére könnyűfém Marchesini kerekek kerültek. A hátsó lengővilla homokfúvással felvitt vörös színt kapott, hogy harmonizáljon a féknyergek szintén vörös árnyalatával. A módosított lábtartó és lecserélt felső villahíd egy kevésbé radikális ülés pozíciót eredményezett a széria RSV meglehetősen kényelmetlen, extrémen sportos testhelyzetéhet képest. A várhatóan jövőre megjelenő gyári Aprilia verziónak lesz mit nézelődnie a Moto Ecosse egyedi megvalósításán.