Simson a postáról vagy 1300-as nagymotor?

Népítélet heti merítés

2012.05.27. 12:46

Olcsó az alkatrész, de olyan sok kell, hogy nem éri meg Simsonnal járni?

Etalon

Honda VFR 800, 2006: Sporttúra. Ez mindent elmond. Sportosnak kevés, túrának sportos. A CBR nekem már kényelmetlen, a Varadero, vagy a Deauville túl "túrás". Ez így nekem pont jó. Állatkodni ezzel is lehet, főleg 6600 felett, de ha túrázunk az asszonnyal, efelé nem is megyek.
Tovább>>>

Kicsi a bors, de mennydörög!

Buell XB9S: Nem a sebesség megszállotjainak ajánlom, inkább élménymotorozásra. Aki szereti a V2-t, ki tud békülni a HD blokkal,annak is. A hegyi szerpentineken is nagyon jó vele "dörögni". Feltűnő-nem kicsit..Ja, és minden hölgytársamnak is ajánlom! 
Tovább>>>

Fenevad (Pippo)

Vespa PX 125E: Felújítás miatt a kuplungkeresztet és berúgófogaskereket cseréltem, illetve ha már szét volt szedve, akkor a csapágyakat is. Nem voltak rossz állapotban, de úgy gondoltam, nehogy egy eltörő golyókosár miatt esetleg újra szét kelljen szednem...
Tovább>>>

Esthajnalcsillag

Yamaha XVS1300A Midnight Star: A legkezelhetőbb,legélhetőbb cruiser a piacon.Nincs taknyos lánc,rángatós kardán hanem a lehető legjobb,a szíjhajtás.Két év ,15000 km.bármiféle probléma nélkül. 56 éves öreg motorosnak is tökéletes.

Tovább>>>

Postásszimó

Simson S53 1992: Olcsó hozzá minden alkatrész, de annyi kell belőle, hogy összességében már egyáltalán nem éri meg Simsont tartani valami korszerűbb japán vagy olasz helyett. Ennek ellenére szeretem. Jól megy, öröm vele járkálni. 2.5 litert fogyaszt, a nagy keréknek hála nem rémálom vele a kátyús úthálózat. 

Tovább>>>