A Millenáris Velodrom egyedi helyszín: a budapesti ovális bringapályát már majdnem elfeledtük, az utolsó pillanatban fedezték fel a hazai veteránosok. Az idei, múlt szombaton megtartott rendezvény is csodálatos volt. Nézzék meg képeinket, próbálják meg ezeken keresztül elcsípni a hangulatot.

Tízéves szülinapi bulit ünnepeltek a Rigások (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

A start pillanatai: a régi kipufogókból még a dübörgés is másképp jön (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Egyedi verseny-Csepel és egy tojáshengeres Motobi - olasz és magyar szépség egymás mellett (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Kocsis hengerrel szerelt 125-ös verseny-Csepel (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Az olasz Motom: egy henger, 50 köbcenti, négy ütem (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Valami mókás aggregát-blokk hajtja a cangát (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

A szépséges Csepel 100-at még a csikósok is megbámulják (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Rendkívül elegáns az angol 600-as Raleigh (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Kicsit rossz helyen lóg a középállvány, nem? (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

A húszas években készültek egyhengeres Harley-Davidsonok. A képen 1929-es 350-es látható (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

A piros gumikról és a nyeregről messziről látni: ez egy Opel motorkerékpár (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Triumph 1938: Kinczel Csabi gyönyörű boardtrackert épített (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

A csudás Ural D-K750 fogat félelmetes sebességgel száguld. Ezen már a 30 is félelmetes...
(Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Végh Zoltán gyönyörű 1956-os Norton Dominatort vitt a Velodromba (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Cyklomobil: 1949-es Csepel 125-re épített 1952-es tanulmánymotor. Az egyik legszebb magyar gép... (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Paulovits Imre a Honda Cubon (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Nem kell nagy tempó, hogy élvezzük a betonteknőt (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

A kék banánnyereg rendkívül vonzóvá teszi a speciális Csepel versenymotort (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Sportos kétütemű Puch a nyolcvanas évekből (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Acélkék Vespa, talán egy VNB? (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Schmidt László Pannonia P21 rendőrmotorja 1975-ből (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Micsoda nyitott primerhajtás, ezen ne használjunk trapézgatyát! (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

OEC Commodore: ez a szépség 1939-ben készült (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Indulnak a rigások! (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Őskori V2-es: akkoriban még minden méter maga volt a harc (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Együtt a sok szülinapos (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Quadrant Big single 1920-ból: Franz Dunst (A) tulajdona (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Nincs sietség, ezzel nem is lehet (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Ilyen gépeket futni látni - erre jó a Velodrom (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Yamaha Chappy 50 - lassú, de rendkívül szórakoztató (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Őskori Velocipéd: nagy, de lehet vele haladni (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Az autó szinte fiatalka a motor mellett (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Nahát ezek a csalafinta oldalkocsisok... (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

A Mavis Bikes készítette a szexi kis hibridet - motorja egyhengeres, négyütemű (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Nagyon szigorú az épített öreg Sportster Harley (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Az egerek támadása (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Nagyon izgalmas az öreg bobber Indian (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Gajdán és Sipos úr, közöttük Csikós egykori BSA-ja (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)

Micsoda bringa! (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)