A rommá tört Astrát versenygépre cserélték

Le Visonta: 2Stroke2Furious

2015.06.24. 11:03 Módosítva: 2015.06.24. 11:03

Mi vagyunk a 2Stroke2Furious Szombathelyről, a július 18-19-én lévő visontai 24órás robogóverseny egyik induló csapata.

Huszonéves egyetemista suhancokból áll a csapat, négy mérnöktanonc, és egy műszaki menedzser. A négy pilóta: Foki Ádám, Freyberger Máté, Szabó Ábel és Szőllősy Márton. A sajtósunk Várnai Martin, akinek nem idegen a terep, ugyanis többször dolgozott már fesztiválokon és különböző eseményeken tudósítóként. Elsősorban a négykerekűek megszállottjai vagyunk, hírhedt autós örültek, de nem riadunk vissza semmitől sem, amiben az üzemanyag elégésének eredménye a térbeli elmozdulás, és egy cseppnyi őrültséget is nyújt, úgyhogy ezt a bulit semmiképp sem szerettük volna kihagyni! Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem vesszük komolyan a versenyt, lelkesen készülődünk már a megmérettetésre!

Csapattagok:

Foki Ádám

Ádám 1991-ben született, a Bécsi Műszaki Egyetem gépészmérnök hallgatója. Motorozásban nem egy Rossi, de ezt ellensúlyozza több éves eksztrém montenbájkos tapasztalattal. Forradalmi ötleteitől minden ékszíj ledobja magát!

Freyberger Máté

Máté 1993-ban született, Győrben tanul műszaki menedzsernek, szenzációs motoros képességeit gyerekkorában egy Simson S51N-en és egy Puch Maxi-n szerezte meg. Kedvence a hosszmotor-kardán-difi elrendezés és a pizza. Bármit keresztbe tesz, ami gurul.

Szabó Ábel

Ábel szintén '93-as, a budapesti buszsávok rettegett robogós majma, főállású autós nörd, leendő villamosmérnök. 16 éve van egyensúlya két keréken, moped jogosítványát 2008-ban szerezte a nyugati aluljáróban. 2011 óta autóval is részt vesz a forgalomban, csakis kizárólag tiltás után vált. Szereti a sóskát és jól bírja a feszültséget. Oviban bipoláris tranzisztor volt a jele, azóta fejleszti elektromos autóját, már majdnem kész. Utálja Elon Musk-ot.

Szőllősy Márton

Marci '92-es, gépészmérnöknek tanul Bécsben. Versenylovunk hű gazdája, mellette oroszlánokat is nevelget otthon. Süldőként Babettán vért izzadva edződött, majd amikor aktuálissá vált a kategóriaváltás, következett a nagyszerű és méltán híres olasz csoda, amivel nekivágunk a versenynek. Levegőben vitorlázva is kitűnően kormányoz.

Várna Marin (Dajer)

Dajer '93-ban látta meg a napvilágot. A BME Villanyszerelő szakos hallgatója, inkább a félvezetők, mintsem a benzingőz áll közel a szívéhez, így lett ő a sajtós. Nem szereti a gombát, de kiváló főz. Multimédiás felhő szolgáltatással rendelkezik, és real time rögzít 120 FPS-el fullHD-ban.

A gép

Malaguti Yesterday. 2000 körül gurult le a gyártósorról. Egy rommá tört F-Astra-ért cserébe adta oda az előző tulajdonos.

Elsődleges célkitűzés, hogy a motor végigmenjen a versenyen, a jó hangulat adott lesz. Várjuk már július 18-at! Ott találkozunk!

Moped91 Motul

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.