Az adótanácsadók öltönyre húzzák a bőrgúnyát?

Le Visonta: PwC Nyélgáz

2015.07.06. 09:30

Csapatunk, a PwC Nyélgáz mi másért, ha nem a kalandért vágott bele eme nemes vállalkozásba. Pilótáink egytől egyik tapasztalt irodaguruk, rendkívül jó kommunikációs és szakmai képesítéssel, több nyelven beszélő, intellektuális egy helyben ülő bajnokok, hiszen naponta 12-15 órát is üléssel töltünk. Egyszóval tökéletes felkészültséggel rendelkezünk egy ilyen „ki tud többet egy seggen” bajnokságra. Valamennyien adótanácsadók vagyunk, és valamennyien ugyanabban az irodában dolgozunk Pesten. Annyira megszoktuk egymást, hogy még a hétvégéinket is együtt akarjuk tölteni. Ezért is gondoltuk úgy, hogy remek lehetőség egy újabb közös hétvége eltöltésére egy kis gurulással fűszerezve. (Ha valakinek adótanácsra van szüksége, hétvégén nem dolgozunk!)
Megijedni nagyon nem kell, robogón már mindenki ült egyszer életében, viszont a szereléshez már egyáltalán nem értünk. Szerelőnk nem lesz, így a motor is addig tart, amíg bírja. Tankolni, olajat önteni talán tudunk, nagy generálra már nem lesz lehetőségünk. Persze, ha valaki kedvet érez, hogy csatlakozzon lelkes szerelőként, azt szívesen várjuk virslivel, kólával, meg ami kell.

Hogy is kezdődött..

Ennek kapcsán az alábbi beszélgetés zajlott le:
- Menjünk?
- Persze!

És már regisztráltuk is a csapatot. Persze se motor, se szerelő, se semmi. Ennél átgondolatlanabb dolgot is csináltunk már, de azt nem élveztük ennyire. Mindenesetre adott volt a cél, így el kellett menni vadászatra. Két orrunk elől elvitt gép után meglett a szívünk választottja. Kicsit ronda, kicsit beteg, de a miénk! Elhoztuk hát a kiskunsági dűlőkről, hogy egy igazán nemes feladatot bízzunk rá. Már csak szerelő kell, aki rendbe rakja.

A Csapat:

Varga Szabolcs, ötletgazda, az ÁFA tudója, jelenleg nagyrobogós irodakukac. Jelige: nem kérek számlát!

Farkas Gábor, ha ő nincs, regisztráció sincs, ő is ÁFAguru, de inkább vadász, hivatalos doppingoló, lelkesítés felelős. Ült már motoron.

Lőcsei Tamás, Főnök 1., mindenhez ért (kivéve a szereléshez), robogóbajnok, nála gyorsabban senki nem jut el ügyfél meetingre.

Burján Ákos, Főnök 2., szintén polihisztor, egy kislány apukája, és az is szeretne maradni a végére, nagymotoros tapasztalattal.

Sajtósaink Koncz Barbara, Forgács Dóra, Paulheim Lilla, szintén irodai billentyűbalerinák.

A Gép:
Hosszú éjszakákat átívelő beszélgetés során osztottunk szoroztunk és arra jutottunk, hogy figyelembe véve valamennyi igénybe vehető adókedvezményt és támogatást, ha megfelelő arányosítással kiszámoljuk a levonható és visszaigényelhető áfát és megvan az EKÁER szám is, akkor egy erősen használt Aprilia SR50 lesz a befutó (és remélhetőleg a győztes is). Határozottan tuningmentes gép, új gumival. Fiatal korában kapott ezt azt, jó szándékú, ám annál ügyetlenebb gazdiától, de hamarosan jó kezekbe kerül.

Egy biztos, mi ott leszünk, hozunk (alkoholmentes) sört, virslit, jókedvet. Mindenkinek variátor szíj szakadásmentes (hogy kell ezt leírni???) versenyt kívánunk! -szerintem: variátorszíjszakadás-mentes (a szerk.)-

Facebook oldalunk.

Moped91 Motul

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.