Mire elég egy hét? Last minute Le Visonta

Le Visonta: Moto 28 Team

2015.07.14. 11:00

Utolsókból lesznek az elsők. A közhelyes felütés esetünkben egészen jól fedi a valóságot, az első fele mindenképpen. Azt bátran kijelenthetjük, hogy utolsók vagyunk a bekerülést és a bemutatkozást illetően.

A csapat nagyobb része már jó néhány Totalcaros rendezvényen részt vett ,és imádja az események hangulatát, viszont a Le Visonta kapcsán olyan későn kaptunk észbe, hogy már csak a várólistára fértünk be. Aztán onnan majdnem bekerültünk egyszer, de ismét későn eszméltünk... Végül a sors úgy hozta, hogy bekerültünk. Ezt már legalább öt napja tudjuk. Azt viszont még mindig nem, hogy mivel indulunk...

Ha kellemes sajtós túlzásokkal akarnánk élni, akkor gond nélkül azt mondanánk, hogy éppen tendereztetjük az olasz top csapatokat, hogy kitől béreljünk gépet a versenyre, és még várjuk a legpengébb ajánlatot, de a valóság ezzel szemben az, hogy a csapatfőnökünktől kezdve a pilótákon át a szakácsunking (mert hogy nekünk amúgy ilyen is van) mindenki éppen robogóra vadászik. Ha Isten is úgy akarja, akkor még ma meglesz!

Bár alapvetően a robogó és a négy pilóta lenne a legszükségesebb a hétvégi mókához, de a hiányzó robogót eddig erős marketinngel és ütős csapattal igyekszünk pótolni. Van már remek Facebook oldalunk, készül a plakátunk. a szponzorok sorban állnak (ne aggódj, ha adnál pénzt, benzint, bármit, akkor jut még hely neked is a nem létező robogón, ha másképp nem, akkor felcsapunk még a gép végére egy négyzetméteres plexit és telimatricázhatod!), a szakácsunk a hétvégi menüt rakja össze, a csapatfőnök pedig most épp a EuroSportnak nyilatkozik, a pilótáink pedig a grid-girlöket castingolják... mármint aki épp nem robogót vadászik.

Farkas Bálint: a csapat borellátója. Ő az, aki a munkás hétköznapjait is a borok világában éli meg, nem csak a szombat éjszakákat. Abban a szerencsés helyzetben van, hogy munka közben is jól áll a kezében a borospohár. Gyermekkora óta rendszeresen motorozik, leginkább terepmotorokkal. Endúró, cross, quad, minden játszott nála, de ma fővárosi lakosként egy 500-as robogónak húzza a szarvát.

Erdélyi Gábor: 3 éves korában megkapta első műanyag motorját, azóta megfertőződött. Legtöbbet utcán motorozik, de volt időszak, hogy a kis csapatunkkal megfordult a krosszpályákon is... Csak hát mindenki összetörte magát. Minden érdekli ami két keréken gurul, kivéve a biciklit! Mottója: svis pacem, para bellum!! (Ha békét akarsz készülj fel a háborúra!!)

Juhász Viktor: az autó-motorsporttal édesapja mérgezte meg, ez tart kb. 3 éves kora óta. Legfőképpen a terepmotorozás (cross, endúró) a világa, de volt egy kis kitérő az utcai motorozás felé is. Szereti az extrém dolgokat, szinte minden őrültséget kipróbált, vagy ki fog próbálni.

Szira Roland: a csapat vadpápája és csörgőkígyója. Olyan régóta húzza a gázt, hogy már nem is emlékszik mióta... Nem gyors, cserébe lassú. Mindenféle motorral ment már, általában az „ohbazfmeg...reccs” előtti utolsó percig. Visontán meg inkább nyerne, mint nem.

Klement Péter: a csapatfőnök. Pályafutása extrém kerékpározással kezdődött, utána ült át terepmotorra, és néha ócska robogókat is birtokolt. A versenyen fröccsel a kezében fogja rendezgetni a csapat teendőit, talán néha csinál egy-két képet is.

Lovas Dani: a csapat szakácsa. Jól nevelt mérnök létére mindenre talál megoldást, csak a mérőszalaghoz nem ért. A családjában hagyomány mindent elmérni. Legutóbb pl. a 4m-es erkélyét mérte 2,70-nek. Michelin csillagos szakács, aki pusztán hagyományőrzésből sózza el a kaját.

Sára László: a sajtós. Önjelölt sajtós és PR-os, semmi más nem érdekli (csak a sör, a házipálinka és a grid girlök), csak hogy a hétvégén a Moto 28 Team-mel legyen tele a Totalcar, Totalbike, Facebook...