A gyúrós és a stuntolós

Le Visonta: GyökkettőSRT

2016.06.29. 07:09
Még nem tudják mire neveztek be, de legalább lelkesek. Keménykötésű fiatalokból álló csapatot mindig öröm felkonferálni.
Új csapatok is lesznek Visontán. A GyökkettőSRT rendkívül kemény csapatnak tűnik, ránézésre is igazi harcosok. A Suzuki Katana is ütős versenygépnek ígérkezik. Előnye, hogy elöl szívja a levegőt, nem a hátsó kerék által felvert porból.

Aztaakuuurva, ültem leesett állal az égésteret hallgatva tavaly, amikor szóba került az akkori Le Visonta. De valahogy mégsem lett belőle nevezés. Sebaj, új év, nagy fogadkozások, a cimborákat is elkezdtem puhítani, s mire kikerült a nevezési poszt, mi már teljesen bezsongva ültünk a gép előtt. Nevezés elfogadva, csapat összeállt, mi baj történhet? Nézzük is a csapattagokat szép sorban.

Horváth István

Istvánkát gimis évei alatt szippantotta be a robogós szubkultúra, és több évig fogva tartotta.  Becsípődése a Honda Zoomer, rendre fölemlegeti, ha eggyel több cukorral isszuk a kávét. Igaza is van, basszus, még a mobile-n is 1800 juró a legolcsóbb. Aki tehát befektetési céllal vásárolna járművet, annak a Zoomer a titkos tipp. De elkalandoztunk. Civilben rendezvényeket szervez és gym rat (szigorúan csak mell-bicepsz). Gurulós székkel is térdet letéve kanyarodik, a 20 kg-os rúddal pedig ellenkormányozva fekszik rá a fekvenyomó padra.

Szláma Bence

11 évesen koromra érett meg bennem a felismerés, sosem lesz belőlem rendes ember, ha nem ülök motorra. Így se lett, de ez a motorozáson nem múlt. Nosza, internet híján a kelet apró oldalairól került is egy kiváló Mini Riga típusú segédmotoros kerékpár, Simson Star blokkal hergelve. Aggódó édesapám rendesen le is áttételezte, ne száguldjon már a kölök az almásban, innentől kezdve viszont minden egyes elindulásomat nem szándékos egykerekezés kísérte, meg egy kis kékes pöffenet. Egy hónap sem kellett, katapultáltam magam a kukoricásba, és megfogadtam, hogy a büdös életben többet motorra nem ülök. Na persze. Azóta is keljfeljancsiként motorozom.

Kovács Gábor

Már az oviban is gumifüstölés lehetett a jele, mert az első motoros emlékem vele kapcsolatban, hogy a középállványra tett robogó gumiját füstöli, háttal ülve a gépen. A mutatvány végét már nem írom le, de Kovi reflexei működésbe léptek, amikor kellett. Nem mellesleg, ugyanez a motor szolgál majd versenygépként, szóval egy hátsógumit felírhatunk a bevásárlólistára. Kovi a csapatunk wannabe mérnöke, ülésfűtést mesterien tervez, így biztos nem fog fázni az alsó felünk a verseny alatt. 

Szabó Levente

Csapatunk jolly-jokere, fekete lova és reményeink szerinti tempó embere. Vannak, akik szerint a kávéjába málnás savanyúcukrot tesz, és rázva issza, nem keverve. Azt is mondják, hogy ő adta a gyalogkakukk magyar hangját. Egy biztos, a neve Levi!

A versenymotorunk

Suzuki Katana R, 2005-ös évjárat. Elöl és hátul tárcsafék, fordított Showa teleszkóp, vízhűtéses, injektoros blokk, egyszóval színtiszta versenytechnika. Az injektoros technika hallatán valószínűleg sokan fogják a fejüket, és egyelőre mi is érzünk némi kockázatot, tekintve, ha megáll, vége a versenyünknek. Egy biztos, két és fél lityit fogyaszt üzemszerű használatban, ami ugye az ötvenes robogóknál a nyélgázt jelenti. A kilométerek száma a motorban nem sok, ellenben kalandos volt az élete, és pár éve harmadik járműként szolgál, ezért egy kis gondoskodó törődést mindenképp igényel, hogy ne a versenyen hisztizzen be.

Kövesd őket Facebook-on!