Az utolsó hely mire elég?
Le Visonta: Magamura Team
A racing matrica a legjobb tuning, ugyanitt hatalmas dráma: a grid girl lelépett egy másik csapathoz.
Tavaly is rajthoz álltak, idén pedig mindenképpen javítanának az eredményükön. Erre elég jó esélyük van, ugyanis utolsók lettek (igazából 21. helyen végeztek, de olvass tovább) - no, nem azért, mert lassan mentek, hanem húsz perccel a vége előtt letérdelt a Malaguti. Idén ráadásul erősítenek, és absztinenciára kényszerítik régi szerelőjüket.
Ugyanitt kapásból egy hatalmas helyreigazítási kérelem: a Magamura Team a 21. helyen végzett a megtett körök alapján, csak a robogójuk feladta. A félreértés oka egyszerű: a Le Visontához ihletet adó Le Mans-ban csak a célba beérő csapatokat értékelik.
Sikerült a nevezés! Eufória, izgalom, bódogság...
Kétféle csapat van: amelyik ott volt az első Le Visonta 24-en, és aki most jön először. Irigyeljük azokat, akiknek ez az első, mert ők még csak elképzelik milyen jó lesz, de az semmi ahhoz képest, hogy milyen lesz a valóságban... Mi ott voltunk tavaly, és azóta is azt emlegetjük. Örökre bevésődött. Néha végignézem a képeket, elolvasom a cikkeket újra, mosolygok csendesen magamban, és közben hallom a folyamatos robogóvisítást, dudálást. A fejünkben van már a pálya, tudjuk, hogy még mindig lehet jobban dönteni, és hogy mehet nyélgázon a célegyenestől az enyhe balos, és aztán a hosszú húzós jobb a végén a visszafordítóig. De mint tapasztalt levisontások, azt is tudjuk, hogy pont az a jó, hogy mindig van meglepetés. Az új motorunk pl. teljesen más lesz - több lesz rajta a részing matrica, ergo sokkal jobban fog menni. Ádáz. Tehát óvatosan azzal a csutkagázzal.
A tavalyi verseny tapasztalatai alapján változtattunk egy kicsit, de a fő irány továbbra is az, hogy nem a győzelem, a részvétel a fontos. Meg a jobb helyezés. És a világbéke!A csapat kicsit átalakult, a "Magamurás úr" - (by Totalbike) - alias Dottore nem vállalta idén, helyette beszállt Boxi, aki tavaly a szerelőnk volt. Már amikor magánál volt. Ezzel két legyet ütünk egy csapásra, szereztünk egy profi motorost, és lesz egy józan szerelőnk.A sajtósunk is változik, Hekket elvitte az egyik grid girl. Helyette igazi profi került a csapatba, és nőnemű! És gyönyörű. (Mellékesen egy másik grid girl meg átigazolt egy konkurens csapathoz - hiába, a legnagyobb szerelmek a pályán, benzingőzben köttetnek)
Változott a versenygép is, tanultunk a profiktól. A tavalyi taktikánk, mely szerint nem a teljesítményre hegyezzük ki a kis Centro-t, hanem a tartósság a fő szempont - na ez mint tudjuk nem jött be. Mindenki legnagyobb döbbenetére minden versenygép kibírta, kivéve CsudaSzarVas-t: a vége előtt 20 perccel agancsát ledobva letérdelt... Banális hiba volt, elszabadult egy zéger gyűrű, és kisebb változtatásokat eszközölt a henger oldalfalán, melynek következtében a kompresszió, mint olyan eltűnt. Szóval marad a 2 ütem, de a japánokra tettük a voksunk.
A kaja ismét kiemelt szempont, a tavalyi chilis bab sikerén felbuzdulva ismét valami extrával készülünk, de az idén egy hangyányit kisebb mennyiséggel... Vagy nagyobbal... Ebben még nincs konszenzus. Tehát a Magamura csapat hivatalos tagjai: Konvex, alias Jabba - régi motoros,Muszasi - szintén régi motoros,Boxi - na ő is régi motoros, és érti a működést is.Gróf úr - ő a csapatkapitány, de mondhatni kezdő. Illetve tapasztalt levisontás, ha ez számít valamit,és végül, de nem utolsó sorban Detti, a krónikás.