86400 másodperc nyélgáz

Totalbike24: New Kids Scooter Team

2017.06.14. 11:39 Módosítva: 2017.06.14. 11:43

Paráztatóan profi csapat, ami nem volt lusta utána nézni, hány másodperc egy nap.

Simán lehet, hogy aztán a pályán nem villantanak nagyot, de ismerik a pankrációszabályt, vagyis a meccs előtti pszichológiai hadviselés fontosságát. Ennek megfelelően nagyon adják a profit, például kapásból jó bemutatkozót küldtek, amit külön élvezetessé tesz, hogy nem állnak hadilábon a jó dumákkal, a mérlegest például simán használni fogom.

Ők azok, akiknek fogalmuk sincs, hogy kerültek ide. De itt vannak, és kegyetlenül megtépik a jobb oldali markolatot. Elszántságuk olyannyira egekbe menő, hogy másfél nap alatt kerítettek motort, melynek beszerzése igencsak nehézkes lett volna bárki számára, hiszen ez a prototípus épphogy csak túl van egy szélcsatornai tesztelésen, de máris egy privát (azonban profi) csapat kezei közé került.

A motorjában található 2000 bejáratási kilométer laboratóriumi körülmények között történt, jelenleg is ultrahanggal vizsgáljuk a hengerfalat, valamint a hajtás fékpadon történő tesztelése a második fázisába lépett. Sajnos adatokat és eredményeket az ipari kémkedés és a koppintás világában nem közölhetünk, de megnyugtatjuk az ellenfeleinket, hogy minden a legnagyobb rendben halad.

Andris, a korelnök: Egy pillanat alatt van százon, közben a mérleg túlélésért könyörög. Évtizedes robogós tapasztalattal, komoly autóversenyzős múlttal és korlátlan szellemi frissességgel az utolsó előtti pillanatban került a csapatba, ami így már közelít a dream team titulushoz. Szereti a kemény, de fair csatákat és extra energiát kap családjától, különösen féléves kislányától, így érdemes vigyázni vele.

KisKofi alias Dani: Faterja nyomdokaiba lépve csak egy módon ismeri a gázkart és a gázpedált. Többet szerelt már, mint motorozott, így akár menet közben kijavítja a hibákat. Kanyarokat csak majrécsík nélkül tudja venni, féktávokat nem ismeri, 100 alatt alig kap levegőt. Öt éve bohóckodik a pályákon több kevesebb sikerrel, de inkább kevesebbel. Kíváncsian várja, hogyan tud majd teljesíteni a 24 óra alatt.

Bence - a legifjabb: Az egyenesek híve, kanyarokban csak négy keréken érzi magát biztonságban. Életében nem volt 20 óránál többet egyhuzamban ébren. A szerelést, motorozást ő is csak 3:1 arányban műveli. A ralizásban szerzett tapasztalatai közül mindent megpróbál bevetni, hogy ne maradjon le a dreamteam VB-s színvonalától.

Máté - mert kell egy 4. ember is: A második legidősebb tag a csapatban. Rali-túrabajnokságot és ORB-versenyeket megjárt navigátor, amolyan kocamotoros. Mentségére szóljon, hogy felkészülés gyanánt kétszer is kiolvasta Rossi életrajzi könyvét, másodszorra visszafelé. A villáskulcsot felismeri, használatához azonban felügyeletre van szüksége. Erőssége a szélárnyékban való kergetőzés és az aerodinamika... amivel itt semmire sem fog menni. Reményei szerint 24 óra alatt csak belerázódik a dologba.

Ildikó – az agy, két szempillantás között átlátja a komplett verseny helyzetét, a csapat lelke. Szakmai kvalitásai miatt sajnos nem áll módunkban bővebb információt megadni személyéről, és halkan megjegyezzük, hogy a csapat iránti elkötelezettsége megrendíthetetlen, így a tőlünk való elcsábítására kár az időt és energiát pazarolni.

Kövesd őket Facebookon!