Rohadt nehéz kiválasztani néhány pillanatot egy 24 órás őrületből. Mintha egy egész estés koncertből kéne kiemelni a kedvenc hangod. Azért megpróbáltuk, ezekből kiderül, miért ez volt az év legjobb bulija.
A paddock-ban már a legtöbben a péntek esti bulit csapatták, a Totalbike csapata viszont még szerelt, variátort cserélt, és hangolták a gépet - hogy aztán másnap az edzés után ismét nekiugorjanak ugyanennek a feladatnak
Fotó: Görgei Lilla / Totalbike
Évről évre javul a versenyzői fegyelem, az első versenyen még sokat kellett vitatkozni, hogy miért is nem megy át egy-egy ruha vagy sisak a gépátvételen
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
Harminc csapat rajtolt el, hogy aztán 24 órán keresztül meccseljenek.
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
Már az első körökben indult a dráma: a kétszeres győztes Big Hero 4 robogója nem sokkal a rajt után megállt. Mint kiderült, kontakthibás volt a gyújtás - végül az idei versenyt is megnyerték
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A New Kids Scooter idén indult először, és remekül felvették a ritmust - mind pályán kívüli hülyülésben, mind tempóban - végül 21. helyen végeztek
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
Anda Csaba (Big Hero 4) futotta a verseny leggyorsabb körét, 1:04.620-et. Ehhez hozzászólni sem tudtak, a második legjobb időt futó csapat 1:07-et tudott felmutatni
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A célegyenes vége és az utána következő csiki-csuki az egyik legesősebb rész volt
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A Scooter Apex a mezőny legfiatalabb motorjával: 2015-ben nullkilométeresen fogták be versenyzésre a kínai-magyar Motowellt. A verseny végén őket is megbontásos vizsgálatra kötelezték, de a gépátvétel mindent rendben talált
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A BME SRT a hatodik helyen zárt, de aztán a kizárásoknak köszönhetően végül övék lett a második hely
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A Team24H Suzuki Katanája nem sokkal a leintés előtt megállt - de így is a 12. helyen végeztek
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A Szkaliczki Scooter Team tavaly két pilótával fejezte be a versenyt, idén elkerülték őket a balesetek és a betegségek, a hangulatuk is jobb volt
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A SpeedFright csapat női pilótával állt fel - aki ráadásul büntetősen gyorsan ment
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A naplemente után a napfelkelte a másik legfotogénebb idősáv. Ilyenkor nem csak szép ellenfényes képeket lehet lőni, hanem minden feltétel adott egy körrekordhoz: az aszfalt már meleg, és jó a tapadás, de a levegő még hűvös, ami jót tesz a teljesítménynek
Fotó: Börcsök Roland / Totalbike
A Possible harmadik éve ugyanazzal a Yamaha Aerox-szal indul
Fotó: Börcsök Roland / Totalbike
A bokszutca előtti mérlegkanyar jó előzési pont, illetve azért is fontos hely, mert aki itt meg tudja őrizni a lendületét, annál gyorsabb tud lenni a célegyenesben
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A HNKN Club nem döntött körrekordot, ők bulizni jöttek egy igazi buligéppel
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
Malaguti Phantomok csatája: elöl a Motoralkatrész.eu motorosa, őt támadj a Magtár Team
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
Éjjel kötelező volt a láthatósági mellény viselése - akin még világosban is rajta volt, arról tudtuk, hogy hosszú etapot megy, legalább egy órája már húzza a gázt
Fotó: Börcsök Roland / Totalbike
Horváth Tamás a mérlegkanyar elején mutatja, hogyan kell elfordulni
Fotó: Zomborácz Iván / Totalbike
A kizárások miatt a Senior Team is felállhatott a dobogóra. Ehhez azonban előtte meg kellett bontani a motorjukat
Fotó: Börcsök Roland / Totalbike
Rohadt nehéz kiválasztani néhány pillanatot egy 24 órás őrületből. Mintha egy egész estés koncertből kéne kiemelni a kedvenc hangod. Azért megpróbáltuk, ezekből kiderül, miért ez volt az év legjobb bulija.