2018.07.05. 14:55

A tavalyi élményekkel gazdagodva ismét nekivágnak a 24 órás robogóversenynek. Hogy mi fog kisülni belőle? Azt ők sem tudják, csak remélik, hogy ismét egy életre szóló élményt szereznek. A csapattagok egyenként is durvák, nemhogy egyesülve.

Tavaly voltak elsőbálozók, és az impozáns 17. helyet szerezték meg. A pályán alapvetően jól mozogtak, de a pálya széli és az online jelenlétük még erősebb volt. Egyrészt érezték, hogyan  kell tudósítani a csapatukról, másrészt a versenyzőnek betáblázott, a motorsport világában szokatlanul őszinte Gyere ki köcsög csapatutasítás is emlékezetes volt.

Idén picit átalakulva lendülnek támadásba. Kettő ralis veterán, több tucat stopperóra ellen megélt küzdelemmel és számos bajnoki címmel a hátuk mögött, maguk mellé véve kettő robogós gurut, próbára teszik magukat és a vetélytársak idegrendszerét. Sajtósként maguk mellett tudhatják a tavalyi csapattagot, aki immáron családapaként inkább a biztonságosabb médiás pozíciót választotta. A komolytalanság garantált, viszont a pályán az elszántság és a versenyszellem az irányadó. Talpig sportemberek és szerények.

Versenyzők:
- Geng Bence
- Kocsis Dániel
- Juhász Bálint
- Gecs Máté

Sajtós, internetes és fácsebúkos mindenttudó, nyugalmazott BBC oknyomozó riporter:
- Dorkó András

Dani, a pályacsúcs réme

Megfogadta, hogy a mostani szezonban a gumikkal spórolni fog, ezért a csizmáján és a könyökén fog fordulni. Nagyon várja a 2018-as megmérettetést, ezért 4 grammot véletlenül le is dobott, de megígérte, hogy pótolja. Viccet félretéve, szeretné ha csapata az első 5-ben végezne. Az idei évben Rossi tanácsadója volt, de elküldte Rossi, mert nem szervezte be a csapatba.

Ui.: csizmájára kopóréteget keres.

Bence, a befejező ember

Tavaly őt érte az a hatalmas megtiszteltetés, hogy befejezze a 24. órát. Ezt azóta sikerült mester pszichológusok segítségével feldolgoznia és most 110%-os tempóban készül az idei TB24-re. Több órát tölt hetente motorok társaságában, igaz a szerelésnél még nem jutott tovább. Négy keréken szerzett tapasztalatait azonban mindenképpen hasznosítani fogja, így érdemes lesz a rendezőknek kigumizni a "tő gyanús" belső íveket.

Bálint, az újonc

Motoros pályafutását KisKofival kezdte az iskolapadban, aki ma már a profik közé sorolható. Ezzel ellentétben Bálint maximum áramot vezet, sokkal többet beszél, mint motorozik. Ezért az alapoktól kell kezdenie a felkészülést, melyet napi 3 óra Xbox-on történő gyakorlással tesz.

Máté, mert kell egy negyedik

Felkészültsége megkérdőjelezhetetlen. A tavalyi TB24 óta nem ült motoron, a téli tömegnövelésnek hála a motoros kabát cipzárját nem tudja felhúzni.

Nagyon megörült, amikor megtudta, hogy a magyar labdarúgó-válogatott új szövetségi kapitánya Rossi lett... aztán kiderült, hogy ez a Rossi nem az a Rossi. :(

Andris, a sajtós

Tavaly megjárta a poklok poklát, és végigment a csapattal a versenyen, idén azonban többet szeretne a telefonjával foglalkozni és hűen informálni a kedves érdeklődőket a történésekről. Gondoskodik a stabil (?) mentális háttérről. Mindezt azért, hogy a csapat még versenyképesebb legyen.

Kedveld őket Facebookon!