2018.07.05. 15:32

Csapattagok jobbára egykori veszprémi bithuszárok, a vas pedig egy ágrólszakadt olasz bontószökevény. Egy TB24 csapat ötlete régóta mocorgott a fejekben, de csak most lettünk elég bátrak, hogy nevezzünk is. A tagok közül mindenki rendszeresen motorozik, de verseny tapasztalata senkinek nincsen, maximum kisebb-nagyobb túrákon vettünk részt.

Van, aki Indiáig ment, hogy természetes környezetében (Delhi utcáin) találkozhasson egy Royal Enfielddel, és akad azért elhasznált koptató is. Robogós tapasztalata valójában senkinek nincsen - van akinek éppen most még motorja se - úgyhogy igazi FAKE csapat vagyunk!

 

Valamiért úgy tűnik, hogy informatika- és mérnök vonalon kiemelkedő a fogékonyság a TB24-re. A SatuFAKE is ezt a szabályt erősíti, a csapat informatikához való kötődésére abból is következtethettél, hogy a csapat neve is már egy szóvicc. Újoncok, akik még nem tudják, hogy mibe keveredtek.

Franya

Franya még éppen 30 alatti fõállású amper- és szabadidõs kanyarvadász, ügyeletes hegesztő guru. Attól sem esik kétségbe, ha éppen tiszta a keze (legalábbis nem mindig). Tört is már össze mindenféle járművet, triciklit, rollert, robogót, motort, autót, csak hogy rendben legyen a kronológiai sorrend. És persze egy F117-et is, de most tényleg. Szerencsére annyira semmit nem tudott megzúzni, hogy utána ne hegessze össze reflexből feltűnésmentesen. Ezt kihasználva a versenyen minden erőforrását arra fordítja, hogy egyben tartsa a vasat, és minél többet kattanjon a körszámláló.

Máte

”Máté vagyok, veszprémi lakos, több mint 15 éve függő.”

Bár az új évezred beköszönte hozta az életébe a kétkerekű addikciót, de az érzés sokkal korábbi: első alkalommal, amikor még nem ért le a lába a lábtartóra. Végül is nem volt probléma, mert a hátsó ülésen már ült valaki, így neki a zschopaui szörny benzintartályán jutott csak hely. Valószínűleg akkor lett elültetve a mag, ami visszatarthatatlanul fejlődött, majd egyszer újra előkerült tűzpiros MZ a garázsból.

Azóta is abban a hitben élt, hogy nyugodt túramotoros egy kis kanyarvadász beütéssel.

Amikor az első Le Visontáról olvastam, mozgolódni kezdett bennem valami (nem gyomorrontás), csak zavart egy kicsit, hogy sosem robogóztam és potenciális versenyrobogós ismerőseim sem voltak. Egyet pislantottam és ZC hazafelé hasított a frissen szerzett versenygéppel, a csopaki kanyargóson alázva a turistákat. Óriási élmény volt életemben másodszor robogóra ülni a sötét garázssoron, igazi élmény volt az első randink a latin döggel. Oly csábítóan ringatta (csillapítás hiányában) a farát, hogy már az első éjszaka le is feküdtünk! Azóta is büszke vagyok, hogy a csapatból én lehettem az első!”

ZC

Saab fanatic, egyik keze csavarkulcsban a másik multiméterben végződik.

"Nagyjából az eszközhasználattal együtt sajátítottam el más eszközök szétszedését. Ebben partner volt egy 250-es ETZ, illetve egy sörözés alkalmával hirtelen felindulásból vásárolt Saab 900. Itt indultam el a lejtőn, azóta függő vagyok, aki minden reménytelen dolgot megvesz, és megpróbálja összerakni. 600 ezret futott Saab vagy épp V6-os, aminek a motorját a csomagtartóban találtam meg darabokban. Az elvonós csoportterápián rossz arcokkal ismerkedtem meg, így jött létre a csapatunk. A hétköznapokban egyébként mindenféle mikrokontrollerekhez írok programokat meg drivereket, hogy eggyel több minden mehessen tönkre a mosógépedben. Mert amiben program fut, az tönkre is fog menni! Szerencsére ez nem fenyegeti a csapatunk versenygépjárművét. :)"

Pele

Szintén a veszprémi egyetemi söpredék tagja. Már óvodás kora óta szerelmes volt minden motorba, de aztán 15 évesen rájött, hogy a saját érdekében inkább vár még egy kicsit. Miután egy hosszú széles kanyar után egyenesbe került az élete (feleség, karrier, csak a szükséges) úgy döntött fákitoll, mégis kell egy dög: három évig egy CBF125-tel kerülgette a visszapillantókat a belvárosban. Persze annyi különböző vasat próbált ki, amennyit csak tudott, amit nagyban segített, hogy különleges képességei közé tartozik a haveroktól való motorlejmolás, illetve az instant szófosás a kétkerekűekről végtelen mennyiségben. Ezzel szemben (állítása szerint) viszonylag jóképű, ezért majdnem minden motort, amit kipróbál, meg is fektet.

Az istállóban

Peti

Csapatunk következő tagja egy igazi showman (főleg ha nem száraz a torka). Motoros tapasztalata nem sok van, de lelkesedése annál inkább. Hűségesen nyújtja a csavarhúzókat a szakértő kollégáknak és ő az az ember akire bármikor lehet számítani. A semmiből jelenik meg a MadMax Mazdával, és mindig van egy mindent megoldó ötlete. Motoros múlttal még nem rendelkezik, de aktívan rajta van az ügyön, pont most kapta el a gépszíj. A pálya mellől segíti a csapatot.

Bazsi, a sajtós

Végül és utolsó sorban Bazsi, koordinátor helyi FAKE vezérlő. A csapat hangja. Igaz, ő álmodta meg a FAKE csapatot, de mivel minden nemű munkára alkalmatlan, ezért jobb híján parancsokat osztogat, eseményt szervez, szakértően bólogat, és úgy tesz, mintha hasznos tagja lenne a csapatnak. Részt vett az azóta szerencsére államtitoknak nyilvánított F117-es incidensben. De most tényleg. Szerencsére eddig járművet nem, csak magát törte össze, azt is főleg kerékpáron, ezért bérletes a veszprémi Csolnoky Ferenc Kórház traumatológián. Bár nagy álma egy kis piros Romet Pony, egyelőre egy csupasz SV-t döntöget, általában kanyarban, de néha magára.

A pályán találkozunk!

A kigyorsításkor, a célegyenesben, a kanyar közepén, mindenhol SatuFAKE!”

Kedveld őket Facebookon is!