2018.07.06. 11:37

Az idei nevezésünk sikerült talán a legjobban (2016-ban és 2017-ben is sikeresen kvalifikáltuk magunkat), ha nem számoljuk azokat a billentyűzeteket, amelyeken az F4 és F6 között egy felirat nélküli gomb található. Minden simán ment, frissítettünk gőzerővel, mikor eljött a pillanat és bejött a nevező oldal, a doksi rendben be- és kitöltődött, és gond nélkül bejutottunk!

Várjunk csak... A nevezési lap nem jelent meg, mi pedig idegállapotba kerülve próbáltuk megoldani a szituációt, a Facebook csekkolása után kicsit megnyugodva, hogy szokásunkhoz híven nem rajtunk múlik a történet, a hiba megint a TB gépezetében van... de mi így szeretünk titeket! Mennyire unalmas lenne már, ha minden simán és gördülékenyen menne, nem?

Nem vagyok nagy jövőlátó, de szerintem nem a legjobb stratégia már a bemutatkozóban a szervezőket beefelni, 10 pont a Griffendéltől, mármint két kör levonás a Szkaliczkitől!Egyébként ők voltak azok, akik az első versenyüket két pilótával fejezték be, miután az egyik napszúrást vagy mást kapott, a másikuk pedig a megsérült, tavaly pedig a 22. helyig verekedték fel magukat. A Totalbike csapata akkor hősies helytállással két kört vert rájuk, gondolom emiatt ilyen kritikusak a jelentkezési lap körüli beállításokkal.

Tavalyi szereplésünk röviden: induljunk már, minden meg van, jóvan menjünk,ott vagyunk má', ott ,mi ez a sok csapat, nem du 6 volt megadva, mindegy igyunk, előbb sátor, jóvan pakoljunk, hol a pálesz, egészség, mégegymegmégegy , jó a buli, nem kéne aludni, nem kéne, jóvanakkó', képszakadás, reggeli, sült szalonna, meg tojás, őszinte arcok, menni kéne, átvétel van, hol a kupakom, induljunk má', rendben vagyunk, akkor igyunk egyet, ja nem, vezetni fogunk, Tibi őtözzé má', időmérő, jól mentünk, jól, RAJT, 24 órányi zümi, hopp egy nyuszi, meg egy róka, megint nyuszi, ezt az egészet soha többet még egyszer, kockászászló, pakoljunk, moci a platón , lehet le kell szedni, csíting van, még a végén dobogó, fáradtság van, de azért jövőre újra itt leszünk, egyértelmű!

Versenygép: végül arra az elhatározásra jutottunk, hogy a harmadik szezonunkra nyugdíjazzuk hű paripánkat, és megpróbálunk végre egy durva, aszfalttépő, vágányzsírozó, krátersöprögető, vattacukorköpűlő atom gépet a pályára tenni. A választásunk végül a digók vízhűtéses jószágára esett, egy Malaguti F-12 Phantom került a szerelőműhelybe. Szóval új motor, új lehetőségek... Reméljük, hogy ezzel a vásárlással nem nyúlunk újra biztos kézzel a bizonyosba!

A csapattagok idén is durva arcok lesznek, szinte mindenki veterán már a robiverseny tekintetében, valaki meg már a kora alapján is! A pilótáink névsora változatlan: Zoli, Tomi, Robi, M.Tibi. Zoli a csapatunk kapitánya, a Boss, aki kősziklaként, rendíthetetlenül nyomta le az eddigi 2 versenyt. Magasságából fakadóan pedig akkorát kell terpesztenie a robogón, amit még néhány felnőtt filmes színésznő is megirigyelne.

Tomi a legbevállalósabb rider, tavaly egy kicsit óvatosba tolta, mondhatni eszeveszett nyugdíjas tempót diktált! De ígérete szerint idén kivéreztet mindenkit és durván megjavítja a köridejét legalább 0,5 mikroszekundummal.

Robi a kanyarok ura, az idei versenyen is rajthoz áll, tudatában annak, hogy most már kötelezően elvárjuk tőle a színes ásításokat.

Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban M.Tibi, aki tavaly stabilan hozta a jobbnál jobb időket, megfutotta a csapat legjobb körét, majd akkorát zakózott, mint macskát sz@rni.

Összefoglalva, zsebben a győzelem, a legerősebb pilótagárda a miénk!Műszaki szakrefereseink listája: S.Tibi, Pisti, Dani és Zsolti. Tavaly S.Tibi és Pisti küzdött végtelen kitartással! Hihetetlen lelkesedéssel és szaktudással teremtették újjá hamvaiból főnixmadarunkat. Idén tovább bővítjük a szerelő gárdát.

Pisti igazi maximalista. Ha az a gép nem fogja maradéktalanul teljesíteni az elvárásait, akkor a verseny után biztosan wokot fog kalapálni belőle. S.Tibi autószerelő édesapjtól is tanulta szakmát az iskola mellett, tudásánál csak a dumája nagyobb. Audi rajongó és nagy természetbarát (a Bambit vagy ezerszer látta).

Újra csatlakozik Dani, aki az első megmérettetésen pilótaként szerepelt, tavaly viszont távol kellett maradnia. De most újra itt van, szóval csokit, sütit, nasit tessenek eldugni, mert nem vállalunk felelősséget érte!

Illetve érkezik Zsolti is, aki TB24 szűz, és első körben pilóta lett volna, de nem tudtuk neki garantálni az állandó 29,2 °C –t és az 50%-os páratartalmat. (Azt mondják, ez az ideális a fűnyíráshoz!) Ami biztos, rajtuk nem fog múlni a verseny, a gépet életben fogják tartani. Gyorsba megtüsszentik a vasat és már gurulhat is vissza speciálba.

A teli has felelőse és a versenykoordinátori aszisztens idén is Gábor lesz, aki a koszt mellett zseniálisan oldotta meg az összeköttetést a pilóták és a műszakiak között. Ha találkoztok vele a pálya környékén, légy szíves ne vigyétek el a szervezőkhöz, nem egy elhagyott gyerek, akármennyire is ezt sugallja daliás termete! (Azt beszélik, korábban kidobó volt...)

Gábor mellett két új tag fogja segíteni a team-et: Ádám és Márk. Ádám imádja a motorokat, minden gondolata benzingőzben úszik. Amúgy nem, de ha fociról, slágerekről vagy pénzmágiáról van szó, akkor Ő az embered! Márk a krumplis hal koronázatlan királya, bármely kultfilmből idéz neked, és egy Honda Dio őrült lovasa volt éveken keresztül.

Sajtós, kommunikációs menedzser pedig ismét Noémi lesz, kiegészülve Misivel. Noémi legutóbb már megcsillogtatta tudását és fészbúk ismeretét, és jó tudni róla, hogy csak két helyre ül le szívesen: S.Tibi ölébe, vagy egy Audi anyósülésére.

Munkáját pedig Misi fogja segíteni, aki a tavalyi verseny során lett elmaradhatatlan tagja a teamnek. A legutóbbi viadalon Gáborral együtt segítette a csapatot az aszfaltcsík mellett, most pedig felvértezve 0 fényképész tapasztalattal, (szerencsére a fotómasinán van hülyebiztos beállítás) indokolatlanul nagy pocakkal és nagyjából 10 perces motoros múlttal fogja képben tartani a kedves publikumot a versennyel és a csapattal kapcsolatban Noémivel.

Idén kegyetlenek leszünk, ellenfeleink vérét fogjuk inni reggelire és a pokolban vacsorázunk!

Dehogy is! Egy iszonyatosan jó mókának fogjuk fel az egészet! Alig várjuk, hogy újra az aszfalton legyünk és együtt élhessük meg azt a miliőt (jelentsen bármit is ez a szó), ami olyan egyedivé és szerethetővé teszi ezt az eseményt! Augusztusban találkozunk!