2018.07.09. 12:03 Módosítva: 2018.07.09. 12:03

Reggel 6 óra 24 perc. Munkahely, kollégák, dolgozik a kávéfőző és ébredezünk. Szokásos reggeli mobilon Facebook, Totalbike, Használtautó tekerés. Hopp „Nevezzünk már a Gergő Derbi robogójával erre a 24 órás robogóversenyre”, - hangzik el a mondat. „Oké, nevezzünk, végül is miért ne?” – jött a válasz. Így elindult a dömping.

Jár nekik a full respect, egyrészt újonc csapat, akik azt sem tudják mire vállalkoznak, másrészt nem állnak be az unalmas olasz versenygéppel induló csapatok sorába (SR50, Zip SP, F12, NRG, stb...), hanem igazi bevállalós, rock and roll arcként egy Derbivel indulnak!

Akkor szedjünk össze egy épkézláb csapatot, kik vannak itt a konyhában. Rendben, itt a Gergő, övé a motor, alaptag, neki már megvan a belépője.

Szabó Gergő aki 31 éves, több mint 6 éve tolja az Audiban mint lézerhegesztési technikus a karosszéria üzemben. Motorokhoz sok köze ez idáig nem volt, inkább a szép francia autókat kedveli. Azonban most változás jött az életébe, folyamatban az „A” korlátlan jogsi megszerzése. Ha minden megvan, jöhet kezdésnek egy gixer 600, így a továbbiakban nem kell a házi motortoló verseny 1. helyezettjének lennie.

Itt van még (a képen középen) a Szalánczy Zsolt aki szintén 31. életévét tapossa, itt is már a B-oldal forog, Audiban azon belül is hasonlóan mint Gergő a karosszériagyár régi bútordarabja. Szabadidejében tonnaszámra szedi a pálinkát a meggyfákról, ahová egy Honda Transalppal jut ki. Minden motoros élményét a nagy kategória előtt egy Kinetic illetve egy Babetta nyújtotta. Perverz módon az ő szíve meg a japán autókhoz húz.

Az ötletgazda Poór Bence, motoron jobbról az első (amit láthatóan nem élvez), 25 éves, szintén az Audiban dolgozik a már említett karosszériaüzemben a karbantartáson. Viszonylag újonc a gyárban, a ragasztástechnika a fő csapásvonal a karrierútján. Szabadidős tevékenysége egy Lada Niva 4x4 komplett átépítése és felújítása off road stílusban, amíg viszont ez nem készül el, marad a CBR600F. Tehát már van két csapattag aki ült motoron.

Akinek már nem jutott hely a képen a Derbin, Ő Sax Péter. Életkor 31. Munkahelye változatlanul az Audi karosszériagyára, ezen belül szintén a karbantartás. Van egy garázsa, ahol mindenféle kétkerekű járgányt is megszerel, akkor is, ha egy kosárban érkezik. Meglepő módon kedvenc autómárkája a BMW, azokból is inkább a töröttek. Épet még nem vásárolt. A harmadik csapattag aki nem csak 10 km-t ment motorral, és nem csak tolta.

Illetve utoljára, de nem utolsó sorban, aki még a képen sincs, a sajtós, akinek nem kell motorra ülni, Balogh Dániel, 28 éves, már lassan le sem kellene írnom, de az Audiban dolgozik a már sokat említett karosszériagyárban a karbantartáson. Egy ideig gyűjtője a tekerős kis mopedeknek (Puch, Kreidler), azonban megelégelve mindet eladta, és most hasonlóan Gergőhöz, folyamatban az „A” korlátlan jogosítványa. Illetve egy fontos dolog még, ő Audit vezet. Íme.

Végül pár szó a gépállatról, aki utolsó útjára készül ezzel a versennyel. A motor egy 1999-ben gyártott Derbi Atlantis. Léghűtéses illetve kétütemű. A járgány már viszonylag sokat látott az általa futott 19.000 km következtében. 2 évvel ezelőtt egy sajnálatos hiba folytán a motor besült, leállósávra kényszerült. 1 évvel később leporoltuk és gyári alkatrészekkel felújítottuk. Ezen állapot a kiindulási pont, és most folyamban van a motor felkészítése a versenyre. Számos alkatrészt cseréltünk illetve cserélünk, melyet az OEM-Parts biztosít számunkra. Köszönjük szépen ezúton is! 

A cél kitartani mind a 24 órán keresztül, illetve életben tartani a motort, ami véleményünk szerint a legnagyobb kihívást jelenti. Egyéb esetben, ha emellett valamilyen helyezést sikerülne elérni, az maga lenne a mennyország. Kérünk titeket, hogy kövessetek minket a Facebookon illetve gyertek és szurkoljatok nekünk Kecskeméten is. Hajrá ARC!

Kedveljétek őket Facebookon is!

Támogatók: