2018.07.13. 15:49 Módosítva: 2018.07.13. 16:17

Akárcsak egy vérbeli multicégről, rólunk is elmondható, hogy sok csapattag az emailben való kommunikációt leszámítva személyesen még nem ismer mindenkit, és bár mindannyiunk lételeme a motorozás, a robogóverseny és maga a csapat versenygépe is idegen lesz többünknek.

Erősen szupermotó-orientált, újonc csapat, a bemutatkozóból kiemelném, hogy a legvadabb mondatot: 

"A motorozás gyerekkorban indult Babettával, Simsonnal, egy pár évnyi szünet után pedig KTM supermoto (tehát én is az izgalmasabb európai típusok iránt rajongok)"

:D:D:D

Amúgy szimpatikus csapat, motorozni valószínűleg tudnak, már csak az kérdés, hogy csapatként hogyan működnek. A sikerhez ugyanis talán ez a legfontosabb egy ilyen endurance versenyen. A versenygépük egyébként statisztikailag a legjobb típus, hiszen háromból két TB24-et egy hasonló Jog ZR nyert! A kistestű robogókhoz amúgy remekül passzol a supermotós stílus.

Mindezek miatt lett a nevünk is ennyire kreatív (tükrözve a csapattagok neveinek kezdőbetűit). Több csapattagunk (Miki és Ákos) tervezte már a Totalbike24-en való részvételt, de az igazi kezdőrúgást Gergő körlevele, illetve a sikeres jelentkezés adta meg.

Sokat látott versenygépünk egy 90-es évek beli Yamaha Super Jog 3YK (igazi retro darab, akárcsak Dr Alban, vagy a Mr President), melyet csapattársunk, Sanyi kapott egy fiatalkori barátjától - jó eséllyel megmentve azt egy falusi fészer fogságától. Igazi szerető családba csöppent, dédelgetett kedvencként, de a versenykiírást, majd a sorsolást követően eldőlt, hogy arra használjuk majd, amire egy Super Jog való (nem holmi közértbe rohangálásra).

Találkozzunk a pályán napsütésben és lámpafényben! :)

Csapatunk:

Ákos: kormánymű-fejlesztéssel foglalkozó 33 éves villamosmérnök vagyok, gyerekkorom óta autó-motor mániában. Erős a vonzalom az öregebb Mercedes-ek, W124-esek, szívó sorhatos BMW-k és a KTM supermotók, endurok iránt. Azok a gyártók, típusok iránt, amik hallatán a japánbérenc Gerinél egyből kiég valami, de nekem ez lett felflashelve. Ilyenek és egy felújítás alatt álló Pannónia emésztik fel a szabadidőm. Korábban hobbiszinten pályáztam, de ez az utóbbi években sajnos kiszorult. Hosszútávú verseny és robogós tapasztalatom egyáltalán nincs, saját robogóm sosem volt, csak lelakott bérmotorral mentem eddig, de a versenygépünk is ilyesmi lehet. Találkozunk a pályán!

Miki: 35 éves nyomdaipari mérnök. A motorozás gyerekkorban indult Babettával, Simsonnal, egy pár évnyi szünet után pedig KTM supermoto (tehát én is az izgalmasabb európai típusok iránt rajongok). A robogózás viszont kimaradt, pár alkalommal ültem csak rajta, az is már vagy 10 éve. A versenyen meglátjuk, mi lesz, a pályamotorozásban van némi tapasztalatom, de nem 24 órán keresztül és robogóval.

Sanyi: 38 éves IT rendszermérnök vagyok, két, motorozásért végletekig rajongó 3 és 6 éves kislány édesapja. A motor téma 1990 környékén, 10 éves koromban a német RTL-en futó CHiPs motorosrendőr sorozat által érintett meg először, majd édesapám feltámaszott ősrégi Riga 12-es mopedjén folytatódott. Tizenéves koromban olasz nyaralások során szerettem bele a robogózásba, mely meglepetésemre kizárólag a vezetési élményre redukálódott szemben az otthoni Riga útszéli karbantartási igényeivel (tolsz, vagy szerelsz). Márkahű létemnek megfelelően életem első Yamaha furulyája után motorjaim is a hangvillás cégtől származnak. Pályatapasztalatom a máriapócsi motoros napokra korlátozódik, de a hiányt lelkes hozzáállással kompenzálom.

Mr. Internet: sajtósunk Mr. Internet a Facebook ura, aki már többször letöltötte az egész világhálót. Aki kíváncsi rá a pálya mellett majd találkozhat vele :)

Kedveld őket Facebookon!

Támogatók: