2018.07.13. 14:47

Nevezhetjük szerencsének is a tavalyi eredményt, főleg ha arra gondolunk, hogy a verseny leintését követően a dobogó 3. fokára állhattak fel a fiúk, de úgy gondolom, hogy Fortuna ehhez kevés, kellett az összetartozás, a srácok tudása minden téren és a lényeg, a szenvedélyes hozzáállás. Új év, új remények és újra itt! Az idei mottónk, hogy vállald be!

A Senior Teamet a Big Hero4 B-csapataként szoktuk emlegetni, az összekötő kapocs pedig Gábor, aki azért szállt ki két győzelem után a Big Hero4-ből, hogy egy nála gyorsabb pilótával harmadjára is biztosan nyerjenek. Végül aztán a Senior Team sem lett lassú, és a Yamaha Aerox-szal végül befértem a harmadik helyre. Bár nyomják itt a titokzatoskodást az új versenygépről, már egy ideje tudni, hogy idén ők is Piaggio Zip SP2-vel jönnek.

Lelkesedésből már most sincs hiány, team meetinget újabb követ, de érthető, mert összetett versenyről van szó, és hosszú felkészülés előzi meg a versenyt évről évre. Senki sem állította, hogy a dobogó legfelsőbb fokának meghódításához vezető út gyors sétagalopp lesz.

A fiúkról minden túlzás nélkül elmondható, hogy két keréken szocializálódtak, és jó szokásukat a mai napig megőrizték, egyetlen dologban mutatkozik eltérés, mégpedig a járgányokat illetően.

Halmi Károly: nagycsaládos, a legszebb férfi korban lévő oszlopos csapattag. A Szoci-kategóriában indult a pályafutása Simsonnal, amit mára Milán fiával együtt űzött krosszozás váltott fel.

Nagy Gábor: Karcsihoz képest kiscsaládosnak mondható. A csapatban korát illetően a tojáshéj van a fenekén kategóriába sorolható, de robogós, jégmotoros múltja és szakértelme meghazudtolja életéveinek számát.

Kobolák Mihály: érthetetlen módon még átalhatja az éjszakákat, mert nincs gyermeke, de egy biztos, az apróbbak bálványozzák. Feltételezésem szerint a gyerekekkel való rollerezést szívesebben cseréli le a Karcsival való krosszozásra.

Pecsenka József: élete jelentős részét a kerékpározás és a motorozás teszi ki. Downhill bringázással indította pályafutását, majd ahogy Gabinál is, a jégmotor nagy szerelem volt, jelenleg egy Harley-Davidsonnal való hosszú túrázással tölti szabadidejét.

Nem ez az egyetlen változás, a motort illetően is új fordulat állt be. Legyen annyi kulisszatitok elég, hogy a padon álló gép kevésbé robosztus, ám filigránabb formája mégis erőt és szaktudást sugároz (ezt spoilereztem el az elején, sorry - Zombi).

Szóval a lényeg a lényeg, a terv összeállt, a gépállat a garázsban, a padláson porosodó sátrak kiszellőztetve, a gigantikus méretű bogrács bekészítve szorosan a babkonzerv mellé, a fiúk összeülős pizzázással diétáznak, a családtagok, barátok pedig már a 24 órán át köröző robogók decibeljét meghaladó nagy hajrára köszörülik a torkukat.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.