2018.07.23. 10:39

Eddig mindig nyertek, mintha erre a versenyformátumra születtek volna. Idén vajon behúzzák negyedjére is?

Négy év után egyetlen dolgot biztosan tudunk a fiúkról: a gép előtt ülve rögtön 13-an voltak gyorsabbak náluk, a gépen ülve viszont még nem találtak legyőzőre.

Gary Lineker után szabadon: a Totalbike24 egy olyan verseny, ahol robogók 24 órán keresztül köröznek, a végén pedig a Big Hero nyer.

Rohadtul komolyan veszik ezt az egészet. Már az első versenyre is úgy jöttek, hogy volt stratégiájuk, piszkosul be volt állítva a versenygép, ráadásul gyorsak is voltak. A második verseny már neccesen adta ki nekik, akkor úgy tűnt, verhetőek. Tavaly Kecskemétre új motorral és felállással jöttek, és néha-néha úgy tűnt, hogy meg lehet őket fogni, de a végén toronymagasan győztek – és a megbontásos vizsgálaton sem buktak meg. Big Hero-közeli kémeim szerint az ideire még komolyabban készülnek...

Mára hagyomány lett, hogy ők mindig a sorsolásra várnak, minden évben a szerencsén múlik, hogy ott lehetnek a rajtrácson. Az idei sorolást nézve sokáig, túl sokáig úgy tűnt, hogy lesz értékesítendő hotelszobánk a végére, de mikor már senki sem hitt benne, hogy idén is sikerülhet, végül ránk mosolygott a szerencse.

A csapatról nem kell idén újat mondani, már ami az összetételt illeti. A többi is nagyjából a régi: az egyik #nemnormális a másik #kicsidefürge és van egy aki #beszerzi és egy másik, aki a #beszereli. Aztán együtt rommá hajszolják.

Sípos Miki , aki tavaly kiérdemelte a pisilő kutyapóz különdíját, igazi versenyveterán. Igaz, 24 óráson tavaly debütált, de különböző szakágak amatőr versenyein indult már az évek során, a vérében is van valamennyi üzemanyag. Megjárta a Nürburgringet négy keréken, ahol nem sok ellenfelet talált... gyorsasági motoros és gokartos tapasztalattal is rendelkezik, hogy csak néhányat említsünk.

Horváth Tomi tavaly is az egyik legjobb volt az egész mezőnyben, noha még mindig ő a legfiatalabb hős a bandában. Negyedik versenyére december óta már krosszos és gokartos edzésekkel is készült, mivel a csapatban ez igen bevált kombináció, így már nem mondhatja senki, hogy a kevés tapasztalatot lelkesedéssel kompenzálja. Szerteágazó érdekődésű ifjú tehetség, és igen hasznos tulajdonsága, hogy roppant erős szervizvénával áldotta meg a sors, így a mindennapokban ezzel keresi a kenyerét.

Anda Csabi a csapatunk legtapasztaltabb versenyzője, és rangidős is egyben. Mindent kipróbált már, ami gurul és motor hajtja, szabadidejében, ha csak teheti, enduróval múltaja az időt. Életpályát tekintve ő az, aki előbb tudott motorozni, mint menni, és ez a mai napig érezteti a hatását, két keréken utólérhetetlen, az időmérőket 1 híján elvitte idáig, így az összes Big Hero rajtnál ő rohan a géphez, és ha jól kapja el, nem kapják el. Számtalan kört kapott tőle az elmúlt 3 év alatt az összes csapat, idén is őt küldjük be, ha szorul a hurok. A tavalyi futamon őt érte az a megtiszteltetés, hogy ahányszor lerohadt a motor, mindig ő ült rajta.

Flegár Gyuri azóta is a csapat aranybányája, alkatrész kis- és nagykereskedése egyszemélyben. Ő is veterán a 24 órás veretés tekintetében, már háromszor harcolta végig a versenyt a hőséggel, az egyre erősödő mezőnnyel meg önmagával is, két éve pedig ő képviselte a csapatot az Égéstérben a versenyt követő héten. Mondhatjuk, hogy nála futnak össze a szálak idén is. Neki köszönhetjük, hogy a motor menetkész lesz, már csak azert is, mert a szerelőnk is a Flegár vérvonal szülötte, az pedig Európa élvonalát jelenti. Itt emlékezzünk meg a tavalyi kerékcsere videóról, az minden szónál többet mond a tesókról.

Idén is erős mezőnyre gyúrnak, sok lesz az új csapat és velük együtt a növekszik a nyomás, meg a bizonyítani akarás, de emelett mégis az év legnagyobb bulija az egész, és akkor sincs baj, ha végül cserben hagy az olasz technika, ami valljuk be, esélyes, és végül a pálya mellől nézik végig, ahogy a többiek harcolnak a percekkel. Tavaly sem ment simán semmi. Egyszóval a címvédés a cél, de abszolút Woodstock stílusban. Egyelőre annak kell örülni, hogy idén is bejutottunk.

Kedveld őket Facebookon!

Támogatók: