2018.07.24. 15:40

Valahol a homályban rémlett, hogy volt már ilyen verseny, majd jött az FB bejegyzés, hogy mindenki készüljön, mert hamarosan nyílik a nevezési időablak. Nos, akkor merült fel az ötlet, hogy menjünk. Ketten a négy versenyzőből egy irodában ülünk (Ádám és Zoli), úgyhogy szóban gyorsan megegyeztünk, hogy ezt nem hagyjuk ki. Benjamin szintén munkatárs, úgyhogy elég jól ismertük, egyből tudtuk, hogy Ő benne lesz. Viktor pedig gyerekkori barátság révén kapcsolódik, barátot meg nem hagy ki jóból az ember, úgyhogy neki is szólva lett, hogy csapattagunk lesz.

A várólista egyik reménytelennek tűnő helyéről jutottak be, szóval bizonyítják, hogy semmi sem lehetetlen. Most éppen küzdenek, mint disznó a jégen, hogy minden összeálljon a versenyre. Mivel a műfajhoz szükséges lazaság és a jó csapatnév már megvan, nem aggódom értük - újoncnak újoncok, de ügyesnek és elszántnak tűnnek.

Nevezés napján ujjak az egéren, nyomtuk is a gombot. Aztán jöttek a nehézségek, hogy csapatnév meg géptípus. Itt egy picit elakadtunk, lévén ilyen felkészültségi szinten még nem jártunk, úgyhogy esélytelen volt az első fordulós bejutás. A csapatnév természetesen itt is spontán - aminek nyomdaképességére egyébként belső bizalmatlansági szavazás is indult - a géptípus meg a hahun elérhető legtöbb moped per totalbike top 10 ötvenes robogó hányadosából került meghatározásra. Persze mire mindezt megszültük, már rég lekéstünk, a sorsolás pedig nem segített. Maradt a fohászkodás, de, ha jól emlékszem eléggé a végén voltunk a várólistának. Aztán egy szép pénteki napon jött az email, hogy a címzett három csapat közül egy bekerülhet - természetesen ebből a háromból is utolsók voltunk - de itt a példa, hogy csodák márpedig vannak. Bekerültünk.

A felkészülésről nehéz lenne regényt írni, mert még javában tart, most, hogy két-három napja elkezdtük. Lelkesedés van, egészséges szintű izgulás már van, növekvő telefonszámla alakul, hozzáértő segítő barátok vannak.

Céljaink csapaton belül egységesek, ami, mint tudjuk, sokat számít. Végigérni a versenyen, top10, top3, celebség, csillogás és hírnév.

A csapat tagjai:

Versenyzőnk Ádám, a versenyzői brigád legfiatalabbja, matekmazoista, hayabusaninja. Multinál nevelkedett, csak a minőséget tartja szem előtt...elméletben...gyakorlatban meg...reméljük jól számítja majd ki a szükséges dőlési szögeket, nem úgy, mint ősszel.

Versenyzőnk Viktor, Ford-ok jézusa, a Ford tulajdonosok pásztói könnyező szűz mária szobra. Komolyan, hozzá járnak, ha már csak a csoda segíthet. Kézrátétellel gyógyít, persze van, hogy az több napig tart. Lassan 10 éve motorozik-robogózik, ha jól emlékszem Komárral kezdte, most épp Burgmanozik.

Versenyzőnk Benjamin, tanár. Szó szerint. Persze csak volt, mert valamiből meg is kell élni - el innen csúnya politika. Szóval mondani azt tudja. Amúgy lelkes utazó, világfelfedező, motivációs kaszkadőr. A pipás márka szlogenjét róla találták ki. Megy és csinálja. Gyerekkora óta motorozik, Java Mustang volt a kezdő, majd átült a Hayabusára.

Versenyzőnk Zoli, világbajnok jégkirály, hokikapusok rettegett alakja. Vérében van a versenyzés, ha gokart közben látsz véres szemekkel melletted féktávon beeső alakot, az Zoli lesz. Riga Delta 16-tal kezdte (fent egy lent kettő), majd évekig versenyzett robogóval nagypályán - a budapesti forgalomban. Nyert. Azóta biciklis szurkoló.

Sajtósunk, Edina, a kamerák istennője, tollak és billentyűzetek koptatója, a szavak jóbarátja és a trollok trollja. Nem ismer sem embert sem istent, ha arról van szó, hogy megírja a sztoriban az igazat. Az ő igazát. Beszámol a négy versenyző összes ténykedéséről tényszerűen és örömmel. Motorozni ugyan nem tud de utasként élvezi ha “szembe fúj a szél, jeeee, jeeeejeee”. Pokolgép rajongó, piperkőc rocker.

Kövesd őket Facebookon is!