2018.08.02. 21:19

Az idei 24 órás megmérettetésnek Kecskemét ad otthont, az a város, mely nevének eredetéről a mai napig vitatkoznak a nyelvészek. Mi nem foglalnánk állást ebben a vitában, de egy biztos, mi rengeteg jókedvet és optimista attitüdöt fogunk hozni a versenyre magunkkal.

Már ellőttem azt a fordulatot, hogy az utolsó utáni pillanatban jutott be egy csapat, szóval ők még az után két nappal fordultak rá a nevezés célegyenesére - egy elektromos kísérleti csapat visszalépése után úgy döntöttünk, hogy ha ilyen nevetségesen kevés idő alatt össze tud állni egy versenycsapat, akkor már csak természettudományos érdeklődésből is meg kell néznünk őket, hogy mire jutnak. Szóval igazán drukkolok nekik!

A mi csapatunk neve Kicz&Co, bármit is jelentsen ez. Nekünk a töretlen lelkesedést és küzdeni akarást jelenti, amit be is fogunk mutatni a versenyen. Akár motor nélkül is. A felkészülést már nagyon régen elkezdtük, csuklóra, kb. 3 napja, amikor is mindenki megfogadta hogy mindent, de mindent csak jobb csuklóval csinal egész nap... ehh... Eleinte nagyon oda kellett figyelni, de most már minden csuklóból megy.

Pár szót a technikáról, a mi paripánk egy Piaggio Zip SP1, ami tegnap még iszonyatosan füstölt, de legalább nem ment. Egykerekeztünk is vele, igaz, előtte az első kereket kivettük belőle. Ha a motor megléte nem kritérium, akkor mindenképp esélyesnek tartjuk magunkat a győzelemre. Jelenleg a motor kölcsön van adva a Vájár Rezsőnek, aki most írt hogy minden OK, a gép üvöltve zúz, csak azt nem tudjuk, melyik gépet értette, ugyanis Rezső marhára szereti a rockzenét. Mindegy, azt ígérte, hogy versenyre visszahozza. Ha máshogy nem, kosárban.

És most pár szót a csapat tagjairól, mondjuk úgy, hogy pilótáiról. Molnár Dani, aki már nem először csinál hasonló őrültséget, talán csak annyit, hogy 1985-ben született a busz jegyében. Kiskorában megszállott babettás volt, de elmúlt. Mármint a kiskora.

Fogas Ádi, akit szülei csak Ádámnak szólítanak, áprilisi gyerek, ami meg is látszik a lakcímkártyáján a születési idő rovatnál. A következö pilótakeksz Denis Shtelyha, ugye itt nem kell megjegyeznem semmit, talán csak azt, hogy irigylem amiatt, hogy netes regisztrációknál és a jelszó választásnál valószinűleg nem ül a gépnél órákig mint én. Kiczenko Gábor, akiröl igazi kihivás, azaz angolul challenge röviden írni. Igazi polihisztor, láttam jégkorongozni jég és korong nélkül, megjárta Franciaországot, Kínát és Amerikát a lábával, ahonnan hozott is jó gitárokat, amiket aztán másnak adott el, nem nekem, amiből a mai napig heves viták vannak köztünk, amit aztán egy rossz beidegződéssel mindig alkohollal fojtunk el.

Szajkó Dávid, az igazi angol úriember karakterét akár róla is mintázhatták volna, ha róla mintázták volna az igazi angol úriember karakterét (English gentleman). Valódi vezető, legyen szó akár gépjárműről is.

Árendás Botond, az ember a mopeden, egy erős egyéniség, élő szövet egy fém kismotorvázon, aki nem fél odatenni magát, vagy ide. Alig várja, hogy ott legyen már Kecskeméten, és hallja hogy a gép üvöltve száguld alattunk. Számára nincs határ, szinte semmiben, itt az EU-n belül. Igazi csapattárs a csapatásban.

Igazi támogató, segítség, hátország, Gergely Éva, azaz Éva Gergely, ahogy őt Londonban ismerik. Hobbija a főzés, amit már lassan olyan szinten csinál, mint maga Jamie Oliver. Talán még jobban is, ahogy Jamie-t elnézem manapság. Éva fog nekünk minden olyat megcsinálni, amihez mi, profi versenyzők nem fogunk tudni a motoron ülve. Sütés-főzés, Lelki tuning, kulcsmásolás, etc. Aztán legvégül, de utolsósorban Bognár Szilárd, aki mindig a megfelelő távolságból figyeli a történéseket, ami jelen esetben 219 km-t jelent, mivel a verseny napján hazalátogat a szülői házba, azon belül is a kamra részbe, ahol a finom kevertet szokta tárolni.

Ott vannak Facebookon is.