Csak optikai tuning van, a blokkhoz nem nyúlnak

Csapatbemutatkozó: Móka és Kacagás

2019.06.04. 12:58

A 2017-es versenyre az utolsó érvényes nevezést benyújtó csapatként sorsoltak be minket. Idén sikerült a gyorsak körében bejutnunk. A csapat több tagja a számítógép előtt ült, amikor nyitott a nevezés, de végül Levente vezetés közben látta a telefonján, hogy megnyílt, gyorsan félrehúzódott és benevezte a csapatot a laptopjáról.

A 2017-es versenyre úgy jutottunk be, hogy az utolsó érvényes nevezést benyújtó csapatként sorsoltak be minket. 2018-ban már a csapat több tagja a számítógép előtt ült, amikor nyitott a nevezés, de végül Levente vezetés közben látta a telefonján, hogy megnyílt a nevezés. Gyorsan félrehúzódott és benevezte a csapatot egyenesen a flaszterról.

Idén már mindenki a képernyők elé tapadt, de Levente gyorsaságát a csapaton belül idén se tudták felülmúlni, és sikeresen neveztünk idén is.

Különféle válogatott műszaki problémákra hivatkozva 2017-ben csak az utolsó helyre sikerült behozni a már szebb napokat is megélt Hondánkat az első évben. Ezután egy diadaléhes Yamaha CR 50 Z -vel álltunk a rázókövekkel szegélyezett pályára, és az az évi célunkat sikeresen teljesítettük is, miszerint legalább egy csapatot magunk mögött tudjunk.

Idei felkészülésünk alkalmával megfogadtuk, hogy a motorblokkhoz nem nyúlunk, inkább a technikára megyünk rá, és a harci sérülések tatarozására (elvégre ez csúcstechnika, többet nem is igényel). Jelentősen meggyűlik a bajunk a különböző műanyag borításokkal, így ha valakinek akadna várjuk a jelentkezését! :)

A csapat tagjai:

Levente: „versenyző” (a továbbiakban Levike)

A csapat újonca tavaly a pálya széléről figyelte az eseményeket, és a főszerelői pozíciójából visszafokoztuk pilótává. Muszáj volt az egyik versenyzőnket (Ádámot) leváltani, mert időközben megtanult motorozni, és így kilógott a csapatból.

Levike természetes élőhelye a város szélén található, fő vonulási útvonala az M0-s autópálya. A barátságos külső senkit ne tévesszen meg, elvetemült fazon, aki mindig valami rosszalkodáson töri a fejét.

Este kilenc után Levikének minden perc ajándék, bármelyik pillanatban, bármilyen pozícióban el tud aludni. A verseny éjszakai részének nagy részét ő fogja teljesíteni. Motoros/robogós tapasztalata nincs, biciklizni saját elmondása szerint tud. Nem szereti a pálinkát csak a kedvünkért issza, ti ne is kínáljátok.

Vitya: „versenyző”

Tavaly ő futotta a csapat leggyorsabb körét, tudja, hol lakik a körrekord, meg azt is, hol van a közelben ügyeletes kórház. Az előző versenyen eltörte a kulcscsontját, amire a mentősök azt mondták, nincs semmi baja. Így utána még négy órát robogózott. Megmutatta a kórházi zárójelentését, ahol a „hasa puha” kifejezés szerepelt, amivel azóta is cikizzük.

Szenvedélyes gyűjtő, neki mindene van, még motoros tapasztalata is. Jelenleg egy KTM 640 Duke–ot hajt.

Wuki: „versenyző”

Az előző versenyen annyira megcsapta a kétkerekűek szele, hogy most csinálja az A korlátlan jogosítványt. Motoros/robogós tapasztalata eddig 24 óra, és ezt kísérli meg most megduplázni.

Wuki kifinomult ízlésű, műértő ember, ami több tetoválásának témáján és elhelyezkedésén is megmutatkozik.

Az előző versenyen szerzett tapasztalatok alapján szükséges közösen értelmezni a robogónk „összetett” műszeregységének jelzéseit, különös tekintettel a benzinszintjelzőre, hogy a tankoláshoz ne kelljen a pálya másik oldaláról áttolni a robogók a paddockba.

Motoros tapasztalata nincs, de jövőre lesz, mert már van egy Honda 600 Hornetje.

Szilárd: „versenyző”

A másodperc alapú számlázást neki találták ki. Kommunikációja rövid és tömör, az „OK”, „minden OK”, „Igen”, „Nem” szavakkal bármilyen szituációt képes megoldani (legyen az élménybeszámoló a nyaralásról, vagy csak egy hétköznapi beszélgetés). Szeretett volna sajtós lenni, de nem volt hozzá elég motoros tapasztalata.

Erőssége, hogy csak akkor esik el, ha ő is úgy akarja. Őt sosem érik váratlan események. Nem szokott csak úgy elcsúszni, olyankor eldobja a motort, azaz aktívan részt vesz, mi több, előidézi az eseményeket.

Motoros tapasztalata van, jelenleg egy KTM 690 Duke –ot hajt.

Béla: „sajtós” (a továbbiakban Béla)

Komoly motoros tapasztalattal rendelkezik, bejárta a teljes szamárlétrát. Jelenleg egy Kawasaki ZZR-1100-at hajt. Fontos volt a pozíció kiírásánál a komoly motoros tapasztalat, ha már a pilóták felének nincs.

Béla komolyan vette a BKV járművein feltüntetett szlogent: „A városi buszvezetés a szakmánk csúcsa”. Azóta Levikével sikeresen lerakták a teherautós, majd a buszvezetői jogosítványt. A teherautó-jogsit Wuki és Vitya is sikeresen teljesítette. Nem mintha szükség lett volna rá, mert a csapat minden tagja mérnökként dolgozik.

Béla napjait statikai számításokban tölti, így belátta hogy a robogózás nem neki való. Amit jelentős össztömegével is alátámaszt, bárhol és bármikor!

Mi a versenyt csak a móka kedvéért csináljuk, de azért számít minden másodperc. A robogó felkészítésének minden pillanatát nagyon élvezzük, minden csapatnak hasonlóan szórakoztató felkészülést és izgalmas versenyt kívánunk. Hamarosan találkozunk!

Köszönjük az alkatrészeket és a szaktanácsadást az OEM-PARTS-nak!

Kövessétek őket Facebookon!

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.