Sosem látták még szerelni őket

Csapatbemutatkozó: Scooter Apex

2019.06.05. 13:11

Mély együttérzésem minden kollégának, akinek ötödik bemutatkozót kell írni, viszont baromira örülök, hogy vagyunk egy páran. A nyájas és sokszínű olvasótábor kedvéért idén is informatív és szórakoztatónak vélt (*gúnyos kacaj Zombi részéről*) elemekkel próbálom teljesíteni a vállalást - ha már nem vagyok a pályán harminc-sok fokban, izzadjak én is egy kicsit.

A Scooter Apex a TB24 egyik alapcsapata, eddig minden évben ott voltak, ráadásul 4, azaz NÉGY évig ugyanazzal a robogóval mentek. Arra tippelek, hogy idén is okosak, megfontoltak és gyorsak lesznek - állítólag ők azok, akik annyira ésszel tudnak menni, hogy még soha nem látták őket szerelni! - Zombi

TÉNYEK AZOKNAK, AKIK MÉG NEM FÉLIK A NEVÜNKET

• a Scooter Apex a Tripla Apex podcast Amatőr 24 Órás Endurance Robogóverseny Csapata

•a Scooter Apex az összes eddigi Totalbike által rendezett 24 Órás Endurance Robogóversenyen rajthoz állt - és be is ért. Most lesz az 5. alkalom, ez nem is kérdés

• a Scooter Apex 7-es rendszámmal versenyzik. Mindig.

TÖRTÉNELEM TŐMONDATOKBAN

Scooter Apex (7) @ Le Visonta 2015

Zsír új Motowell Crogen RS; 5. hely; A Legendás 3. Leggyorsabb Kör (ez természetesen Fake News, leleplezés itt - Zombi). Ez volt a hőskor, mi ott voltunk, unokáinknak is mesélni fogjuk, és így tovább.

Bővebben: bemutatkozónk 2015

Scooter Apex (7) @ Totalbike24 2016

Már nem teljesen zsír új Motowell Crogen RS; nem egészen optimális beállításokkal; középmezőny (16. hely); a helyszínváltozás beszopása (big time); a csapat és core támogató team jelenlegi formájának kialakulása. Meg egy csomó jó emlék... Mondjuk nem ma volt ez se.

Bővebben: bemutatkozónk 2016

Scooter Apex (7) @ Totalbike24 2017

Ugyanaz a Motowell Crogen RS; végsebességparák; de azért a kecsói pálya hosszú kanyarjait hoztuk szépen; a csapatstratégia a _nagyon_ tudományos felkészülésnek hála működött szépen, hibák és váratlan események nélkül; valamint 2017 óta tapasztalatból is tudjuk, hogy energiaital mellé, ahogy a gyártó is ajánlja, tényleg kell a megfelelő hidratáció. Egy tisztességes, küzdelmes 8. hely, abban a mezőnyben ez annyira kurvajó, hogy hirtelen jelzőket sem tudunk erre kitalálni.

Bővebben: bemutatkozónk 2017

Scooter Apex (7) @ Totalbike24 2018

Még mindig az egyre leharcoltabb Motowell Crogen RS, 4000+ km versenykilométer, itt-ott szépséghibákkal. Négy nem tervezett kiállással, és a végén már csak három aktív versenyzővel nem sikerült túl fényesre az év. A 18. helynél azért jobbat vártunk, de ebből is látszik, hogy az új stratégiánk nem működött - viszont tanulni a kudarcokból lehet, úgyhogy már kiváló elméleteink vannak arra nézve, hogy mit kellett volna máshogy. Például a hárommenetes stintek utólag nem tűnnek jó ötletnek. Meg persze az is segített volna, ha nem verjük oda párszor a kifinomult versenytechnikát a célegyenes utáni kanyarkombinációban. Kockáztattunk, nem jött be. Viszont a miénk volt a leglátványosabb tankolás és csere EVER:

A Scooter Apex tankol. :D (Közvetlen a Magamura Team tankolás/csere előtt...)

Közzétette: Szabolcs Almasi – 2018. augusztus 4., szombat

Bővebben: bemutatkozónk 2018

ÉS AKKOR 2019

Idén sajnos - rajtunk kívül álló okokból - nem vághatunk fel azzal, hogy bejutottunk a leggyorsabbak között. Bejutottunk, mert be akartunk jutni, és mert nem félünk ringbe szállni az évek óta a mezőny elejét bitorló “létformákkal”. Igen, időközben összeraktuk, rájöttünk, kisilabizáltuk, fényt derítettünk rá, lerántottuk a leplet: ezek ott az elején nem is emberek, hanem feltehetően MUTÁNSOK. Hiába borítod szét a motort a végén, és találsz mindent rendben, ha a bukó alatt egy külön erre a célra tenyésztett lény lapul, nem sok esély marad az egyszerű földi pilótának.

(A hasonló konklúzióra jutott csapatoknak üzenjük, hogy aláírásokat gyűjtünk a Geiger–Müller dózismérő kötelezővé tételére gépátvételnél, illetve a három leggyorsabb kört futott pilóta megbontásos vizsgálatára.)

Na, de a lényegre:

A CSAPATTAGOK

idén már a fenti ismeretek birtokában készültek, az elmúlt időben,

Bandibá például sok képet küldött Mad Max-jellegű tájakon és lezárt katonai területeken rendezett extrém versenyekről, időnként fura csápos ellenfelekkel. Elég jó eredményeket hozott földön, vízen, levegőben, amit a versenyen aszfalton kamatoztat majd.

Ess és Maz közös tanulmányútra mentek, idejük nagy részét a Kraftwerk Radioactivity című számában szereplő összes helyszín, és ahhoz közeli pályák bejárásával töltötték. Kutatásuk többek közt kiterjedt a maradványsugárzás telemetriára gyakorolt hatásaira, a milyen összefüggések vannak a az ideális ív és a dúsított urán felezési ideje közt, illetve a mekkora lehet maximális dőlésszög, ha nehézvizes a pálya? témákra.

Béé - na ő szólóban készült sokáig, és a közelmúltjáról nem szívesen beszél, sok a kitérő válasz és a hirtelen témaváltás. Ez mondjuk senkit nem zavar, amíg csodálatos formában van. Viszont az feltűnt az esti edzéseknél, hogy híres mosolya kicsit jobban világít mint az indokolható lenne, és bizonyos szögből nézve mintha csak az maradna... mint a vigyori macsek az Alízban!

AZ ÚJ GÉP: Cталкер. KICSI, SÁRGA, VESZÉLYES

Azt már tavaly tudtuk, hogy a régi gépnek ez volt az utolsó menete velünk - egyrészt, megjelent a konkurencia a többi Motowell képében (és még milyen jól néztek ki!), másrészt felelőst kellett találnunk a tavalyi gyengébb szereplésre, és hát ő volt az egyetlen, akinek nem volt értékelhető kifogása.

Idén amúgy is új koncepció mentén próbálunk meg előnyhöz jutni, és a versenyzői tudás hiányát nukleáris fenyegetéssel fogjuk kompenzálni. Szóval címszavakban: Gilera Stalker, gyárilag is igen mutatós kanárisárga kivitelben, valahonnan az elmúlt évtized derekáról.

A kiválasztás során a Yellowbird fényezés mellett nyilván sokat nyomott a latban az is, hogy idén egyedüli példány lesz a mezőnyben, de a legerősebb érv az volt, hogy ezért nem kellett messzire menni. Hogy jobb lesz-e mint az alaposan bejáratott Motowell? Sejtelmesen mondjuk úgy, hogy vannak erre ígéretes jelek, mint például a Racsing Sárga szín, de azért önerőből mozogni még senki nem látta eddig, úgyhogy akkor legyen 50-50.

NA DE HOL A BEAST???

Hát, igen, a Motowell “The Beast” Crogen RS idén visszavonult, a csapat szerelője vette a nevére, majd apróbb javítások után házimacskává szelídítve használja azóta. Boldog nyugdíjas éveit éli, még doboz is lett rajta (és adjunk hálát a gondviselésnek, hogy nem banyatank!)

SZOKÁSOS CÉLOK, EGYEBEK ÉS SATÖBBIK

Mutánsok ide vagy oda, idén is egy jót versenyezni és mulatni megyünk, célunk változatlan:

• Egyben beérni a 24 óra alatt biztonságosan megtehető lehető legtöbb körrel - és egy olyan élménycsomag, mint amilyen lenni szokott

• Idén a szokásos grilles, sörcsapos, pomponlányos háttérország egy főállású szerelővel is bővül, biztos, ami biztos alapon, hiszen mégiscsak egy tizenéves olasz csodáról van szó

• Mivel a géppel együtt jött egy Igazán Félelmetes Középső Név is (Cталкер), ezt a pontot lehúzhatjuk a tavalyi listáról

• 1138 kör, 8. hely - Kecsón ezek voltak a legjobb eredményeink, ezt már csak a torokszorítóan jól kinéző gép miatt is muszáj lenne überelni.

Kövesd őket Facebookon!

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.