Minden idők legerősebb szerkesztőségi kerete

Csapatbemutatkozó: Totalbike Monkeys

2019.06.12. 17:15

A versenyrobogóról már volt szó, és a csapat is hasonlóan hányattatott módon állt össze, úgyhogy itt az ideje, hogy felkonferáljam a szerkesztőségi válogatottat.

Még mielőtt nagyon belemennénk: volt edzés, és kiderült, jó döntés volt a Piaggio Quartz. Bár erőben és fékben elmarad az SR50-től, kezességben egy másik dimenzió, és mióta belepakoltunk egy feszesebb futóművet, egy morcosabb kipufogót és egy jó variátort, hatalmas a fejlődés - innen is köszönet a Hahn und Kolbnak, hogy finanszírozták az alkatrészeket!

Bistei Péter: a csapat második legősibb tagja, viszont amikor rajthoz állt, a csapat legjobb idejét hozta. Rossz nyelvek szerint nem a gyorsasága miatt válogattuk be, hanem mert egyébként haszontalan lenne a csapat körül.

A nevéhez fűződik a kaszáspók-stílus kidolgozása, illetve ő az, akit két óránál is tovább fenn lehet hagyni a pályán a legnagyobb kánikulában is, illetve még soha nem esett versenyen! És senki nem tud úgy nyilatkozni, mint ő:

Filep Tamás: rá csak NSR-es pszichopataként szoktunk hivatkozni, ő az, aki hosszú és zseniális sorozatot ír a Japánban vásárolt NSR250R-jének a felújításáról. Ha nem lenne meg a fantasztikus történet, akkor engedd el mára a munkát, és kattints ide.

Bár pályatapasztalata neki van a legkevesebb, ő az egyetlen, aki dolgozott már Endurance VB-s csapatnak - a suzukai nyolcóráson ő felelt a tankolásért egy KTM-mel induló japán csapatnál (mondjuk az se volt épeszű, aki KTM-mel indul endurance versenyen, de ez nem tartozik a tárgyhoz). Az edzésen be tudott illeszkedni a csapatba, bár mondott olyat, hogy amihez nem ért, abba nem pofázna bele, szóval látszik, nem vette még fel a helyi szokásokat.

Stump András: idén ő rántotta össze a csapatot. Szerzett versenygépet, felkészítette, összevásárolt hozzá mindent, és olyan dolgok történtek, amire a mi csapatunknál még soha, de SOHA nem volt példa:

- a csapat minden tagja tudott edzeni
- ráadásul azon a pályán, amin a verseny lesz
- azzal a motorral, amivel a versenyen is indulnak

Bandi tehát alaptag, aki nem csak stabil és megbízható pilóta, de ha arról van szó, a pályáról lehajtva, bukósisakban is szerel. És 24 órás versenyen szokott ilyesmiről szó esni.

Szabó Henrik: Henrik bölcsességével már többször megörvendeztette az Égéstér hallgatóit, szakértő írásaival pedig a Totalbike olvasóit. Mondhatnám, hogy közös edzésen mindenkihez volt egy-két jó szava, de a valóságnak jobban megfelel, hogy nem fukarkodott a geciző beszólásokkal. A csapat viszont bizalmat szavazott neki, motoros tudása meggyőző, ráadásul hosszú élete során rengeteg tapasztalatot gyűjtött. A pályán tudományos igényességgel megválasztott ívekkel és kanyartechnikával, a paddockban pedig éles meglátásaival fogja szórakoztatni a közönséget.

Ez minden idők legerősebb szerkesztőségi kerete, és végre Bandi régi vágya is teljesül, nem ő lesz az egyetlen szerelő: leigazoltuk kiváló külsős szerzőnket, Sipos Gerit a Quartz életben tartására. Precíz, higgadt és gyors, ráadásul ismeri a versenygépet. Éppen erre van szükségünk.

A verseny előtti edzésen ráadásul csapatként tudtak együtt működni, például amikor Ludvig Károly úgy dobta el a Quartz-ot, hogy az a rázókövön megpattant, és át is fordult - öröm volt nézni, ahogyan hárman próbálják visszafeszegetni a kormányt. Ott már tudtam, hogy nem lesz baj, amikor pedig Bistei és Henrik 20 körön keresztül, egymásnak folyamatosan beszurkálva vonatoztak, akkor pedig egyenesen biztos voltam benne, hogy jó verseny lesz.

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.