Megfoghatja-e a high-end villanyrobesz a kétütemű technikát?

Csapatbemutatkozó: NIU Racing Magyarország

2019.06.13. 11:15

A KSR MOTO Magyarországnál már egy ideje figyelemmel kísérjük a TotalBike24- et , irigykedve néztük a bulizó csapatokat és a jó hangulatot. De most ezennel ennek vége!

Volt szerencsém kipróbálni egy Niu robogót, és ha nem lett volna korlátozva a végsebesség, talán meg is tértem volna. Ez a csapat viszont megtért, és korlátozás nélküli géppel érkeznek, én pedig rendkívül kíváncsi vagyok, hogy egyrészt mire mennek a klasszikus technika ellen – nem is megtett körök számában, hanem legjobb köridőben, amiben elvileg jónak kéne lenniük –, illetve mi lesz a sorrend az idei NÉGY elektromos csapat között. – Zombi

Első bálozóként a 2019-es TB24 es versenyre beneveztünk. Bár az egész csapat benzingőzön nevelkedett, az utóbbi években megcsapott minket az elektromágneses térerő szele, melynek rezgésszáma egyhangúan az elektromos robogó felé fordított bennünket. Megbeszéltük, hogy élményeket és tapasztalatokat gyűjtünk, és kipróbáljuk szeretett NIU N-szériás villanyrobogónkat verseny körülmények között is. Minden rózsaszín volt, amíg be nem neveztünk. Aztán persze, ahogy lenni szokott, minden ellenünk fordult. Az időpontot sem ezt választottuk volna, ha minket kérdeznek meg. És a szarvas is beszállhatott volna valaki más mellé a kocsiba. De tudjuk, hogy nem a szarvas megy át az úton, hanem az út az erdőn.

Aztán a tervezgetésbe, szervezgetésbe belemerülve, nem figyeltünk az értékesítőkre, akik minden motort eladtak. Még a megrendelteket és előjegyzetteket is. Szerencsénkre a KSR MOTO Ausztria szerzett nekünk új motorokat, amik várhatóan 2 nappal a verseny előtt fognak megérkezni. Most értettem meg a használtautó-értékesítő barátom által oly sokszor elmondott jelmondatot, hogy „az új jármű az rizikó, a használt az kipróbált”.Így elmondhatjuk, hogy várakozással és izgalommal tekintünk a verseny elé, és felkészülésünkben hagytunk helyet az improvizálás lehetőségének. Mi ezzel tudtuk a többi csapatot támogatni, hogy szoros legyen a verseny!

És akkor mutatkozzanak be a versenyzőink:

Mihály Ferenc: egészen kicsi koromban születtem meg, a motorozás iránt viszont elég későn kezdtem el érdeklődni, lehetett már vagy este fél tizenegy. Az első szárnypróbálgatásaim biztatóak voltak, hiszen tudtam már menni pár métert, mielőtt szájra estem édesapám Komár mopedjén. Ez nem szegte kedvem, sőt a motorok iránti érdeklődésem egyre csak fokozódott. Első paripám egy Romet volt, kezdetben inkább csak szereltem, mert indulni nem akart. Bár lehet, hogy azért nem indult, mert szereltem?Versenyzéssel kapcsolatos tapasztalatom igen nagy, mert játszottam már konzolon, valamint nagyon sok motorversenyt láttam a tévében! Ezért ismerem a jó köridő titkát: több gázt és kevesebb féket! Hajrá!

Wéber Tamás: motoron jöttem világra, de akkor is csak azért, mert az út, amin fater vitte mutert a kórházba elég hepehupás volt. A következő motoros élmény 7 éves korom körül lehetett, amikor faterom munkahelyén a kollégája kis Rometjével csapattam a kavicson. Akkor már picit megfertőzött a benzingőz, igaz utána 7 évig állatorvosnak készültem. Aztán kb. 14 voltam, amikor megint motorok közelébe kerültem, ott kaptam a végzetes döfést.. Onnantól már csak a motorok érdekeltek. Tavaly megismerkedtem az elektromos gépekkel, és az azóta az ereimben felgyülemlett benzin lassan kezd átalakulni elektronokká! A verseny a lételemem, Kecskeméten majd kiderül, mi maradt a motokrosszos múltból! Tavalyi versenyen nagyon megtetszettek az elektromos motorok és örömmel ért, hogy idén is felkértek, hogy újból részt vegyek.

Kovács Tibor: Gyerekkorom óta motorok között töltöm a szabadidőmet, jelenleg is szerelőként tevékenykedem. A MAMI keretein belül elvégeztem a versenyszerelői képzést is, ezzel is törekedve a megszerezhető legnagyobb tudásra.Rengeteg olyan dolgot tanultam ebben az iskolában, amiről máshol nem is halhattam volna. Korábban amatőr szinten versenyeztem robogó kategóriában, szóval nem lesz idegen a versenyzés.Csupán csak az idő lesz a megszokottól eltérő, ugyanis ilyen hosszú versenyen még sohasem indultam, de szeretek kipróbálni új dolgokat.

Molnár Tamás: Édesapám 4 hónaposan felültetett (Simson) motorkerékpárra és azóta valahogy le sem szálltam :) Nagyszüleim is motoroztak, egyszóval a véremben van a motorozás és nem csak motorozás, hanem a szerelése is. Jelenleg is motorkerékpár szervizben dolgozom. Meglátjuk, hogy az enduro motoros tapasztalattal hogyan bánok az aszfalton.

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.