Coelho végre könyvet ír a Totalbike24-ről

Csapatbemutatkozó: AVL Full Throttle Racing Team

2019.06.14. 08:33

Az Anstalt für Verbrennungskraftmaschinen List (barátainknak csak AVL) Full Throttle Racing Team idén negyedszer indul a TB24-en, szokásos pilótafelállással és géppel, de a színfalak mögött friss és ropogós gárdával.

Az AVL FTRT dörzsölt brigád, tavaly ők defininálták az erős középmezőnyt a 15. helyükkel, és a rajtszámukhoz passzoló 14. helyezés is látótávolságon belül volt. Jó szokásuk, hogy a bemutatkozójuk minőségre messze átlag feletti, és úgy tűnik, a Paintet is egész jól megtanulták használni. - Zombi

A tavalyi futam után Mark Webber, korábbi Forma-1-es pilóta és Le Mans győztes odajött hozzám, és a fülembe súgta: "***** srácok, amikor megnyertem Le Mans-t azzal a Porschéval, a világ császárának éreztem magam. Ahogy viszont ezt a futamot néztem... hát inasra raktatok. Itt az önéletrajzom, remélem, jövőre bekerülhetek a csapatotokba, nagyon szeretnék egy ilyen kihívásban részt venni!"

Nem hangzik rosszul, igaz? Csapatunk pedig mindent meg is tett azért, hogy a tavalyi eredménytől előrébb léphessünk, és a fejlődés útján haladva ismeretlen magasságokba jussunk. A világ meghatározó autóipari fejlesztőjeként tudjuk, hogy a fejlődést nem lehet megállítani. Ezért is indulunk a ugyanazzal jól bevált Apriliával és a tavalyi pilótafelálással! Ez is csak egyet bizonyít: munkatársaink jelentik számunkra a legnagyobb értéket, kiemelten odafigyelünk rájuk.

A versenygépen nem esett sok fejlesztés, de a srácok kegyetlenül hajtották, többek között a híres Laguna Secán. Tervben volt egy Tuono V4-es beépítése, ami idő hiányában elmaradt ugyan (és utólag megtudtuk, hogy szabálytalan is :O ), de a versenyképesség így is meglátszik.

Az önajnározás sosem mutat jól az önéletrajzokban, úgy döntöttünk hát, hogy az utóbbi időkben adott, illetve a korábbi versenyek alatt készített interjúkból szemezve, mások szavainak szitáján keresztülszűrve mutatjuk be idei versenyzőinket.

Magyar Andrisról így nyilatkozott a hazai WTCR pilóta, Michelisz Norbert: "Andris egyértelműen egy nagyon tehetséges pilóta. Probléma, hogy idén nagyon készült a BoP rendszer bevezetésére, de az egy másik sportág, így viszont kicsit későn próbálták már a csapattársai lerángatni a házi körömpörköltről. Szerencséjére alatta áll össze a legjobban a versenytechnika, a többiek már kezdik fontolóra venni a súlyozott mellények használatát, hátha alattuk is elkezdenek működni a slick-ek. Hihetetlen jó inerciával bír, meglátjuk mi lesz. Szerintem meglepetéseket fog okozni mindenkinek."

Kasler Péterről Valentino Rossi mondott igen hízelgőeket a tavalyi futam alatt: "Mióta Pepe (Oreola - a szerk.) megmutatta neki, hogy melyik karral melyik féket üzemelteti, és hogy melyik a gázkar, egészen ráérzett a dologra. Előfordul még, hogy fordítva ül fel a motorra, de gyorsan fejlődik."

Hegedűs Zoltánról a hétszeres Arany Besztszeller-díjas Paulo Coelho mesélt nekünk a paddock-ban: "Zoltán mentalitása lenyűgöz. Egy zen monolit. Nagyon jól tudja, hogy az ideális ívek állapotának lehelletnyi káosza érthetetlen eufóriába ejthet. A versenytempó olyan, mint egy hol lassan és méltóságteljesen hömpölygő, hol vadul áradó folyó. Csodát csak az láthat, aki hisz benne. Én hiszek benne."

Coelho-t annyira meg is érintette a TB24, hogy tapasztalatairól jelenleg könyvet ír Apexklimax munkacímen, jövő év első negyedévében jelenik meg.

Krausz Bencéről a napfényt látványosan kerülő Kimi Raikönnen-t kérdeztük: "Mbwoah, jól megy" - nyilatkozta a szokottnál bőbeszédűebben a finn sztárpilóta.

A csapat törzsét továbbra is olyan oszlopos, pontosabban soros vagy V-alakban elrendezett tagok alkotják, mint Molnár Péter csapattulajdonos és -mindenes, Sótér Tamás csapatfőnök, illetve Tűhegyi László telemetriamágus, és Tóth Márk mopedguru/robogókentaur/mofakofa. Továbbá a szerelők/mérnökök/tápanyagmenedzserek között idén rengeteg régi és új arc bukkan fel, tekintve, hogy minden cégbeli újoncnak lehetősége van részt venni a csapatban, amivel igyekeznek minél többen élni is.

Task pedig biztosan jutni fog mindenkinek. Mivel a teljesség nem jelezte igényét, ezért nélküle kell, hogy felsoroljam a háttérhatalmat alkotó személyzet neveit: Sarah, Nóri, Dávid, Attila, Ádám, Gellért, Martin, Norbert, Gábor, Ákos, Ágnes, Viktor. Remélem mindenki megtalálta a sajátját, bár a felsorolásból kihagyottakat állítólag a futamot nyerő csapat meghívja egy korsó sörre amúgy is.

Rettenetesen várjuk már a futam hétvégéjét, és bár izgatottak vagyunk, de magabiztosak is, hiszen tudjuk: nincs rossz időjárás, csak felkészületlen turista. És ahogy Coelho mondta: "A Kecskeméti Gokartpályán nincsenek győztesek vagy vesztesek: csak kanyarok, amelyek egymást követik. Az ember szíve akkor lesz szabad, amikor húzhatja neki."

Kövesd őket Facebookon!

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.