Brutál akksival hergelték a villanyrobogójukat

Csapatbemutatkozó: E.T-M

2019.06.14. 08:32

Kezdhetnénk úgy a történetünk folytatását, hogy “egy messzi messzi galaxisban....” de az egy másik film lenne és mi csak új űrhajót próbáltunk építeni, mert a tavalyinak baj volt az üzemanyag tartályával...

Akkor leleplezem a csapatnevet: Elektromos Térugrók by Motomaxamiben ugye az a poénjuk, hogy E.T., mármint amelyik hazatelefonál. Már tavaly elektromossal mentek, azelőtt pedig különböző benzines próbálkozásaik voltak – vagyis az összes TB24-en indultak, sőt, mintha a 2016-os versenyen vezettek is volna. A csapat egyetlen fix tagja Gerendás Szabolcs, aki a TB24 szervezéséből is kiveszi a részét, ezért is néztük el neki, hogy utolsónak adták le a bemutatkozójukat. - Zombi

 2018-ból, okulva az elektromosság hiányából eredő körvesztesség kórós kihatásaiból, az idén az E.T.-M csapat a tavalyi Torrot Muvi motorkerékpár alapjait meghagyva egy nagyobb kapacitású akkumulátorral vág neki az outsiderek nyugalmával a TB24 őrületnek. Torrot Muvi motorunkat nagyon köszönjük Takács Lacinak (TGA Team) ....

A 4-es rajtszám Pető Ádi lelki támogatásával elég erőt ad nekünk az idei évben is, hogy egy teljes napot végig tudjunk motorozni. Köszönjük a szervezőknek, hogy a 4-es rajtszámot minden évben csapatunknak és Ádinak tartják fönt, mióta létezik a Totalbike 24 órás verseny, ezzel méltóképpen emlékezve egy nagyon tehetséges fiatal motorversenyzőre Pető Ádámra, aki már az égi versenypályákon rója a köröket. Bármilyen elvakult ötlet elektromos motorral versenyezni, biztosan ő lenne az első, aki rápattanna és húzná a gázt illetve nyomná a potmétert....

A csapatban ebben az évben csak 1 veterán maradt Gerendás Szabolcs személyében, aki már az összes TB24 versenyen ott volt és lassan 6 éve csak elektromos motorral versenyzik a MAMS magyar offroad bajnokságában a Motomax támogatásával.

Az idei évben sok fejtörést okozott, hogy milyen motorral lehet hatékonyan végigmenni 24 órát elektromos meghajtással és ebben nagy segítség volt Timári Attila a Kecskeméti Egyetem Motostudent csapatának vezetője, aki technikai segítségnyújtásán kívűl motorozási tudását is felajánlotta a csapatnak.

Az innováció jegyében és az építkezés elősegítése érdekében igazoltunk egy új pilótát, aki már volt 24 órás MZ versenyen és minden kitartását latba vetve száll harcba majd Kecskeméten. Ő Vagyóczki István az igazgatók igazgatója, aki a vezetői székét most vezetői ülésre cseréli egy napra. Csak két feltétele volt: legyen új gumi a motoron és új fékbetétek. Erre lehet szükség is lesz, mert a csapat összsúlya messze túlszárnyalja majd az átlagot.

Mindig kell egy csodafegyver is! Ebben az évben az EMOTO alapítvánnyal együttműködve Kovács Bálintot (H-MOTO Team) vetjük be a harcba. 5 éves korában már motorozott és szinte minden fajta versenyen részt vett amin csak lehetett. Az elektromos körözés csak bemelegítés számára, mert a jövőben amúgy is endurance versenyekre készül. Az biztos, hogy 190 centi magasságával kimagasló lesz a mezőnyben!

A csapat kommunikációs szakembere ismét Kerekes Zoltán lesz, aki újításként egy esküvőről közvetíti majd az eseményeket... nagyon reméljük, hogy néha motoros hírek is lesznek a hírfolyamban... Azonban amíg ő sütit eszik és fotózgat addig Hadházy Zsófi fogja helyettesíteni a helyszínen...

Jelszavunk továbbra is az, hogy egy métert sem gyakorolunk, hogy nehogy elbízzuk magunkat és a verseny előtt azért szerelünk, hogy kevesebb legyen az esélyünk és mert így szoktuk meg...

Tudjátok, mint minen évben: az esélytelenek nyugalma veszélyes fegyver, és mi nem félünk használni!

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.