Jótékonyság? Inkább egy hatalmas motorbuzéria
Distinguished Gentlemen's Ride 2019.
A Distinguished Gentlemen's Ride (nagyjából: kiváló úriemberek motorozása) alapvetően csak egy jótékonysági céllal összerántott motoros találkozó volt, amelyet ma már a világ összes nagyvárosában, ugyanazon a napon megtartanak. Oké, minden résztvevő adakozik minimum húszdollárnyi összeget egy prosztatarák-megelőző kampány céljára, s ettől tényleg nemes a cél, a fűszer benne, hogy illik rá lazán elegáns öltözetben érkezni, de valójában - ez egy őrületes motoros buli! Jövőre megint ott leszek, az biztos. Képek a szeptember 29-i eseményről.

Gentle menek és genteel womenek a Bálna előtt, motornak látszó tárgyakkal

A DGR-en a Guzzi-építés elképesztő tarkaságának sokféle szeletét láttuk

Sofőr az öreg BMW kormányánál, főnök (mert ugye, rajta van a nyakkendő) a páholyban, ahogy illik

Hopp, egy érdekes fogat - épített Kawa W650, mellette színben hozzá fényezett Kawa KR80 az oldalkocsin. Olyan ízléses volt, hogy utána már uzsonnáznunk se kellett

Alapvetően közönyös teuton mackóknak tartom a BMW-motorokat, bármennyire is szeretek velük menni. De mostanában maga a BMW is, de a tuning-szcéna szintén egészen döbbenetes csodákat nyom az arcunkba

Az még rendben, hogy a gazdik szeretik az öreg K100-as, fekvő négyes BMW-ket, mert tartós és korukhoz képest igen ügyes motorok. De hogy így nekiálljon valaki átalakítani egyet... Agyzsírfülönkifolyik, hát

Nincs olyan motoros rendezvény, ahonnan a Vespa-klub kimaradna, és ha ilyen szép, stílusos öreg bádogcsótányokat hoznak, akkor nagy velkám!

Az az 1000SP kicsit arról huhog, hogy ez itt egy nagyon nem átlagos, öreg Guzzi

A szülőanyja (-atyja) nem gondolta volna, hogy egy csepp-Jawa ennyire jól nézhet ki metálkékben. Pedig de

Mod-őrület a macskák kövein. Szinte hallom ahogy Pete Townshend szaggatja a gitárját, miközben a felbőszült rockerek hajtják épp felfele a bőrdzseki gallérját, verekedésre készülve

Istenem, a nagy kedvenc Morini 3 1/2 is ott volt

Igényes úrhölgyek és úriemberek. Igazából csak emberek, akik eljöttek egy jó és jó célú bulira, ahol egy csomó klassz motor van és illik valami más ruhát húzni, mint amivel két kerékre szokott ülni az ember

Ezen a Ducatin nagyon jól mutat a retró. Háttérben híres fotós ember, rosszul öltözötten (igaz, Máté?)

Karotta is elővakarta a CBX550-et - és milyen jól mutat ebben a közegben már

Te jó ég, egy magyar Husquarna Vitpilen. Hogy ez élőben mennyire állat... Csak képen láttam ilyet eddig

Régi és iszonyatállat kipufogós Norton Commando és egy másik valóban régi, vékettes Guzzi

Akkor itt álljunk meg egy pillanatra, mert nagy levegővétel következik. MV Agusta Turismo Veloce SCS - helyből nem csak egy, hanem kettő. Ilyen nincs is. Szóval ez itt két Ferrari, motorban

Akinek van egy kis fantáziája és kézügyessége, nagyon fasza DGR-kompatibilis robogót tud építeni az alkalomhoz

Korok, stílusok, életérzések totál keveredése két keréken

Csokornyakkendő és FF-tükrös fényszórók jól megférnek a DGR-en

Már csak azért érdemes kilátogatni a DGR-re, hogy az ember ilyen őrületes, 16-os Avon sártiprókat lásson egy Harleyn

Kollégák talpig majomban: Guld Peti dumált. Előtte meg Karotta kicsit hosszabban

Kemények, de nem bántanak

Gépekre!

Simsonnal is lehet, ha van rajta rendes felirat és kellően öltözött lovas

Ejj, de jó ez a Ducati-fenék a két csővel

Abszolút bizonyíték, hogy egy babakék motor is lehet übervagány. Sőt, egy bokszer BMW, de még a kettő kombinációja is, csak nem szabad, hogy legyen rajta sárhányó

Ennyire megokosítva a Honda CX is majdnem guzzi-i magasságokba emelkedik

És a Vespa-klub egy másik chaptere

Van az az élethelyzet, amikor az ember a Duna mellett állva nem a budai panorámában gyönyörködik

Nekem mondjátok, hogy legyek kemény? A betekerős brigád is büszkén vonult

Tényleg volt, aki Lengyelországból elmotorozott idáig, ezért?

A képen egy híres versenyzőt rejtettünk el

Ember, hogy egy Honda CX-et is mennyire vageszra lehet faragni, csak akarni kell. Jó poén (ha nem értettem félre) - a La Marzocco egy híres kávégép-gyártó neve

Itt már terjeng a benzingőz

Angol-német-japán sereg

A DGR-menet egy kis töredéke

Elég nagy csődületet okoztunk

Ötvenes Vespán is lehetsz elegáns, sőt!

Ez azért nagyon az ufó kategória. Diplomata, magyar rendszámos, veterán oldalkocsis BMW, a hajóban gyerekkel

Iszonyú profik voltak a rendőrök (és az őket segítő polgárőrök), a fél kilométer hosszú konvojjal sehol nem okoztunk túl nagy torlódást, pedig végig szabad és zárt pályán nyomultunk

Egy elég nagy budai kör után most átmotorozunk Pestre

Hősök terén az igényesek, akik alapvetően azért motoroznak, hogy egy óriási nagy prosztatarák-ellenes kampányt támogassanak (igen, mindenki adakozik). Szóval a póz mellé nagyon is társul nemes cselekedet

Városliget, forduló

V2-ek így, V2-ek úgy

Meglepően kevesen jöttek utassal, pedig úgy szerintem bulisabb, itt nem versenymotorozásról van szó

Ha létezik olyan társaság, hogy szelíd motorosok, akkor ez a csapat az volt

Sajnos nem vagyok benne eléggé a BMW K100-szcénában - a Martin egy kereskedő volt, vagy egy tuningcég?

Indul vissza a csapat a Bálnához

Akkor el is búcsúzunk egy új Ducati Monsterrel, ami mindig szép befejezés