Valódi borzongás, száguldás nélkül is

2013.09.21. 07:02

A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!

Nyűgözzön le minket, MOMO sisakot adunk cserébe

A Népítéletet hálás dolog, mert írni és olvasni is jó. Napokig a föld fölött járunk amikor valaki alaposan összefoglalja tapasztalatait olcsó kínai robogójával vagy drága motorkerékpárjával kapcsolatban. Fokozhatatlan az élmény, ha nem ötszáz kilométerrel a háta mögött áradozik a gép megbízhatóságáról és tartósságáról. Az igazán jó népítéleteket olvasva könnyebb eligazodni a márkák és típusok közt, kiderül ha valami nem pont olyan, mint a gyári prospektusokban, és lehull a lepel a szerelői hanyagságról is.

Ítélkezni olyankor is lehet, amikor kint szakad az eső. Ez is egyfajta motorozás. A Totalbike mától október 22-ig tartó írói pályázatán várja a legérdekesebb, legszellemesebb és leghasznosabb motoros népítéleteket. Pontozzuk a stílust, az információtartalmat és igazán jó néven vesszük, ha valaki képeket is mellékel. A Totalcar-Totalbike szerkesztőség esztétái a legjobbnak találnak, a képen látható, speciális Yamaha festésű, 80 ezer forintos MOMO bukósisakot kap ajándékba. A képen látható sisak mérete 58-as, de a méretbeli eltérésre is van megoldás. Indul a játék, alkossanak remekművet és töltsék fel a többi közé a hagyományos módon. Ilyen könnyen még senki nem jutott ennyire szép bukósisakhoz. Példaként pedig itt a mostani merítés.

Mint a Citroen Kacsa...

Sokéves japán motorozás után az első kipróbálásra meglehetősen megrázó élmény az R1150RT. Német barátaink egészen máshonnan közelítették meg a dolgot. Autós fronton a Citroen 2CV-hez, vagy a Renault 4-hez tudnám hasonlítani.

A kép illusztráció
A kép illusztráció



Tovább >>>


Első motor – első szerelem

Nagytestű, ezért nem akarja senki leszorítani. Nagyon kényelmes, motorja a méretéhez képest dinamikus, bár az én súlyomhoz szerintem egy 300-as kell majd. De kezdőmotornak nagyon jó.



Tovább >>>


Borzongás

Szükségem volt egy olcsó autóra, ezért a motoromat mindenképp el kellett adni. Persze motor nélkül nem élet az élet, úgyhogy olcsóbb V2-esek keresgélésével múlattam az időt. Mikor megvettem, már éreztem: igen, ez hiányzott az életemből.



Tovább >>>


A darázs

Eredetileg 954-esek voltak kiszemelve, de vagy leharcoltak voltak, vagy drágák. Ez a sárga egy gyöngyszem volt. Karcmentes idomzattal, Akrapovic kipufogóval, kevés kilométerrel. Messze ár alatt. Egy bibi volt csak, nem is titkolták: pályamotor volt.



Tovább >>>

Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!